50z Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Mine krav er: Må være Intel (ikke gidd å diskuter dette for det er endelig) Må være over 1700MHz (men det er ett prisaspekt her) Må være 512MB ram (ellers kan det gå ut over stabiliteten føler jeg) Må være Raid (kan gjerne ha lyd og lan og) hk: http://www.supermicro.com/PRODUCT/MotherBo...E7205/P4SAA.htm Raid kort: Adaptec ATA RAID 2400A eller Adaptec ATA RAID 1200A Minne: 2x Kingston 256MB DDR-DIMM PC2100 ECC REG (type: KVR266X72RC25/256I) Sjermkort: ATI radeon ???? Her er du et utgangs pungt for en fjellstø pc, Ang supermicro så er de lite kjent i norge, men i utlandet har de et meget godt rykte. Og ikke minst, sender man mail til suporten dems får man svar som oftest i løpet av få timer. Quad forhandler Supermicro i norge. Har selv et SuperM hk som er fjellstøtt. Lenke til kommentar
RMJ Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Kjøp samme som jeg har. "Solid as a rock". Eneste jeg kanskje kunne tenke meg å bytte, er til et Asus hk : Asus P4S8X...... Har ikke vært plaget i det hele tatt. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Ikke kjøp anus (asus) hovedkort, det er mange som får tull med dem. I allefall når man klokkker litt. Kjøp heller abit eller epox eller soyo Lenke til kommentar
ZelaaZ Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 PantZman: Jeg var ikke innstilt på at det var AMD det var noe galt med, men når jeg kjøpte nye deler kjøpte jeg KUN nytt hovedkort og ny prosessor. Så det sier jo seg selv at det prosessoren eller hovedkortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå