poxy Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har i lengre tid vært plaget med en svak micfunkjsjon på mitt headset,og er nå helt rådløs. Når jeg tester mic`en på "Test maskinvare" i kontrollpanelet,må jeg nesten rope før jeg ser noen reaksjon på volumskalaen dær. Flytter jeg headsettet og mic`en rett forran munnen så er lyden bra,men da rekker jo ikke klokkene ørene. Jeeeeeeez Jeg er aktiv gamer og alle sier jeg er veldig lav på TS. Nå vet jeg at alle innstillinger er rett,men jeg lurer på om dette beror på en dårlig lyddriver? Jeg har forsøkt å oppdatere til siste lyddriver men da var det ikke liv i mic`en i det heletatt. Noen kloke forslag? Lenke til kommentar
02tom Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Har du krysset av mic boost i lydinstillingene? Lenke til kommentar
poxy Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Takker for raskt svar Hvor krysser jeg av for dette? Gi en beskrivelse er du snill. Lenke til kommentar
02tom Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Gå inn i kontrollpanel-lyder og enheter-stemme-volum på stemmeinstilling-avansert(mikrofon)- kryss av mikrofonforsterkning Lenke til kommentar
poxy Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Det alternativet finner ikke jeg...har letet og letet men ingen mikrfonBoost. For ordens skyld kan jeg si jeg har xp pro med sp2. Den ruten det står avansert på mic`en kan jeg ikke klikke på...jeg kan gå på avansert på lydavspilling,men ikke på mic Kan bare teste maskinvaren dær. Forresten nå fant jeg det Endret 15. januar 2007 av poxy Lenke til kommentar
poxy Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Takker såååå mye for hjelpen 02tom. Du ble helten min i dag Lenke til kommentar
02tom Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Takker såååå mye for hjelpen 02tom. Du ble helten min i dag 7724115[/snapback] Bare hyggelig du...ikke hver dag jeg er det hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå