itsærn Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jeg har tenkt å begynne på folkehøgskole til høsten. Det er vanskelig å finne info om hvilke skoler som er bra osv på nettet. Jeg har søkt rundt i flere timer. Linjeønsker: Friluftsliv - Snøsport: snowboard, ski ++ - Vannsport: windsurfing, kiting, wakeboard, padling, surfing I tillegg bør det være bra damer der Dersom denne drømmeskolen finnes vil jeg gjerne vite om den. Opptaket begynner 1. februar, så jeg bør sende inn søknader snart. Er det noen der ute som også søke folkehøyskole til høsten eller har gått folkehøgskole? Jeg er veldig interessert i deres erfaringer. Edit: Skoler: - Jæren Folkehøgskole - Surf - Fredly Folkehøgskole - Friluftsliv: vind og vann Endret 15. januar 2007 av itsærn Lenke til kommentar
Kimbara Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har tenkt å begynne på folkehøgskole til høsten. Det er vanskelig å finne info om hvilke skoler som er bra osv på nettet. Jeg har søkt rundt i flere timer.Linjeønsker: Friluftsliv - Snøsport: snowboard, ski ++ - Vannsport: windsurfing, kiting, wakeboard, padling, surfing I tillegg bør det være bra damer der Dersom denne drømmeskolen finnes vil jeg gjerne vite om den. Opptaket begynner 1. februar, så jeg bør sende inn søknader snart. Er det noen der ute som også søke folkehøyskole til høsten eller har gått folkehøgskole? Jeg er veldig interessert i deres erfaringer. Edit: Skoler: - Jæren Folkehøgskole - Surf - Fredly Folkehøgskole - Friluftsliv: vind og vann 7723862[/snapback] Toskete å spørre etter en folkehøgskole med bra damer når det er forskjellige folk som går der hvert år, syns du ikke? Har selv gått på folkehøgskole, og det var en fin opplevelse. Alt kommer selvfølgelig an på hva slags folk du går med. Bare hold deg unna en kristen folkehøgskole. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Henger meg på her og stiller et spørsmål, jeg: Noen som har noen erfaringer med Haugetun, Elverum, Soltun eller Åsane folkehøgskole? Det er de jeg vurderer nå og jeg står litt fast, så det hadde vært veldig fint å få noen tidligere erfaringer. (: Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Fredly Folkehøgskole var gøy det året jeg gikk der. Mye bra damer og mye puling. Ble sammen med den dama jeg bor ilag med nå og vi har ett barn. Gikk der året 04/05. Fredly Folkehøgskole er en kristen skole, men det merker man ikke så veldig mye til. Deres mål er å opplyse om kristendommen, ikke å få folk til å tro på det. Jeg merket ihvertfall ikke så veldig mye tvang til å være personlig kristen når jeg gikk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå