CrasY Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hei Kunne tenkt meg litt diskusjoner rundt MS software/OS jeg. Noen som er for dette? Syns det er merkelig at det ikke er det forresten. Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hva er det du vil diskutere? Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Er vel bare å starte en tråd i riktig kategori det, så er du i gang. Lenke til kommentar
CrasY Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Det er vel mest på windows platformen at problemer oppstår og folk trenger hjelp. Og så er jo utviklingen av .NET i full gang Lenke til kommentar
LeD Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Det har vel vært en diskusjon eller to om Microsoft her på forumet... :smile: LeD Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hvis du vil starte MS diskusjon er del vil bare å skrive noe slikt som at "...MS RULER gata!!! Linux suckzz..." Nuvel...Kan uansett bli morsomt å se hva som skjer med .NET, Longhorn med nytt database filsystem (?), ny office, .NET server og paladium. Mye morro som skjer i 2003 og videre framover. Lenke til kommentar
CrasY Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Helt enig! Har Longhorn på cd nå, men har ikke fått tid til å teste det enda. Ser jo helt rått ut :wink: Er beta tester for .NET også, Enterprise edition kommer til å rule! Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Er ikke Longhorn i alpha eller tidlig betaversjon nå da? Mener å ha hørt at den er passe ustabil...Noen som forresten kan verifisere at Longhorn får et nytt filsystem? Hva er i så fall bedre med dette i forhold til NTFS? Raskere? Sikkerhet? Begynner dessuten å tvile litt på MS med hensyn til dette Paladium greiene. Får inntrykk av at man skal overvåkes i hue og rævva... Lenke til kommentar
CrasY Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 The Jackal: Det er ute i Alpha nå ja, men det er en lekkasje av Microsoft. Det finnes svært lite dokumentasjon om Longhorn per i dag fordi MS ser på dette som et langtidsprosjekt. Det vil ta en god stund før det blir en official beta faktisk. Jeg sitter på jobb nå så jeg kan ikke surfe rundt og vise til linker her, men hvis du søker på google.com så finner du ut hvordan du kan få tak i Longhorn, hvis du ikke har det da :wink: Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-27 16:59, skrev The Jackal:Noen som forresten kan verifisere at Longhorn får et nytt filsystem? Hva er i så fall bedre med dette i forhold til NTFS? Raskere? Sikkerhet? Spør du meg så er det for å gjere det surt å mounte win-partisjonar frå andre os, samt gjere det umogleg å få tak i data etter eit totalt systemkrasj (Win ekvivalent til raid 0). Det vil så føre til auka etterspørsel etter produkt frå den nye backup-divisjonen i Redmond. Men så er no eg ein paranoid tulling som meiner MS er ute etter pengane mine og da.... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Feilpostet i Tilbakemeldinger. Stenges og flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg