erlber Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Skal ha julefest på universitetet... Noen som har gode ideer? Har kommet på et par: Let it snow, let it snow - Bing Crosby Christmas Song - Coca Cola Jingle Bells Rock - Bobby Helmes Do they know it's christmastime - Band Aid Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Travellin Strawberries - Long time ago in Bethlehem KoRn - X-mas song (kødd) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Wham - Last Christmas Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Robkvi skrev (2002-11-28 08:35):Wham - Last Christmas Seriøst... Er du homofil? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Det der får du ta på privaten. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Robkvi skrev (2002-11-28 08:48):Det der får du ta på privaten. Lenke til kommentar
MorraDi Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Her har du en hel CD - noe seriøst og noe på eller over kanten (kommer an på hvor prippen man er det): XMAS - COCA-COLA CHRISTMAS SONG JOHN VALBY - SLEIGH RIDE BRENDA LEE - ROCKING_AROUND_THE_CHRISTMAS_TREE UT SAVE FERRIS - CHRISTMAS WRAPPING CHRISTMAS HITS (1955-PRESENT)_GRANDMA GOT RUN OVER BY A REINDEER BRUCE SPRINGSTEEN - SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN JOHN VALBY- SANTA IS COMING TO TOWN CHRISTMAS - PAUL MCARTNEY - WONDERFUL XMAS TIME BING CROSBY & DAVID BOWIE - LITTLE DRUMMER BOY BOBBY HELMS - JINGLE BELL ROCK Weird Al - 12 PAINS OF CHRISTMAS EAZY E - MERRY MUTHAFUCKIN' CHRISTMAS GEORGE MICHEAL - LAST CHRISTMAS THE VANDALS - CHRISTMAS TIME FOR MY PENIS JOHN LENNON - HAPPY CHRISTMAS (WAR IS OVER) JOHN VALBY- RUM-PUM-PUM SLADE - MERRY_XMAS_EVERYBODY SPIKE JONES&HIS CITY SLICKERS - ALL I WANT FOR CHRISTMAS SQUIRREL NUT ZIPPERS - SANTA CLAUS IS SMOKING REEFER UT THE VANDALS - GRANDPA'S LAST XMAS Mariah Carey – ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU JOHN MELLENCAMP - I SAW MOMMY KISSING SANTA CLAUS JIMI HENDRIX - LITTLE DRUMMER BOY, SILENT NIGHT, AND NEW YEAR'S Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Travellin' Strawberries - The Støvel Dance Tar helt av Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Den CD'en som får meg i julestemning er den første skiva til rage against the machine. Søstra mi spilte den hele jula en eller annen gang når jeg var liten... Kanskje ikke akkurat julesanger, men det funker på meg :razz: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 julelåta på slutten av CKY - Landspeed. Er cky som spiller, men hva **** heter låten? argh. /me gidder ikke sjekke :razz: Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Punk Rock Christmas - Sex Pistols Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Et album som får meg i julestemning er Tool - Ænima. Dette hørte jeg på konstant en jul for noen år tilbake.. :smile: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Blink-182 - I wont be home for christmas Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Den julelåten til Run DMC (husker ikke hva den heter) fra Die Hard 1 og Jackass S1E8 er jo et bra alternativ for ungdommen... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Christmas In Hollies :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Mu330 - Christmas, Merry Christmas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå