AlternB Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvor får jeg sletta de inleggene jeg vil slette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du kan ikkje slette eigne innlegg her på forumet, det er berre moderatorar og administratorar som kan det. Har du til dømes dobbeltposta ved eit uhell, og ynskjer å slette det eine innlegget, klikk og be om å få det gjort. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Om det er andre grunner enn dobbelposter el. synes jeg lite om at folk sletter innleggene sine, det kan ødelegge mye i de trådene det gjelder. Bare måtte si det. ellers så stemmer det incanus skrev. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det er viktig det Mitjmannen sier. Det er tross alt en grunn til at vanlige brukere ikke har noen sletteknapp Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Du kan ikkje slette eigne innlegg her på forumet, det er berre moderatorar og administratorar som kan det. Har du til dømes dobbeltposta ved eit uhell, og ynskjer å slette det eine innlegget, klikk og be om å få det gjort. 7731295[/snapback] Dette er helt riktig. Det er også riktig fremgangsmåte. #Stenges# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg