Gå til innhold

Hjelp, blir frakoblet

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg kobler meg opp til en server tar det 10-30 sekunder før jeg blir frakobla. Hopper ikke ut av spillet, men jeg bare står fast og alt står stille men jeg får snudd meg med musa. Dette pleier bare å skje hvis nettverkskabelen hopper ut, aldri opplevd dette før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det høres veldig rasistisk ut å hete pakkis altså! :hrm:

Er du nazist eller noe sånnt? ;)

7764515[/snapback]

haha. Thunder11 er nazist!!

--

Telenor suger hyttepenis! Har akkurat det samme selv. Trikset er å switche våpen/spillere i begynnelsen. Dette skjedde samme dag etter de oppgraderte linjen min, men de presterer faktisk å si at problemet ligger hos meg. NextGenTel next! :>

Lenke til kommentar

jeg tror det er smart at hvis problemet ditt baserer seg på at signalet fra trådløst er svakt/dårlig mottaker, burde du skaffe deg kabel.

hadde samme problemet selv, dritdårlig mottaker for trådløst, bytta til 15m lang nettverkskabel :D

du får kjøpt opp til 25 meter lang på clas olson :D

Lenke til kommentar
jeg tror det er smart at hvis problemet ditt baserer seg på at signalet fra trådløst er svakt/dårlig mottaker, burde du skaffe deg kabel.

hadde samme problemet selv, dritdårlig mottaker for trådløst, bytta til 15m lang nettverkskabel :D

du får kjøpt opp til 25 meter lang på clas olson :D

7764991[/snapback]

Les hva trådstarter skriver i sin andre post?

Lenke til kommentar

Gå inn på router oppsettet ditt.(ip adressa dens)

Der går du inn på toolbox som står på venstre side, og så på game og application sharing.

Der velger du: assign a game or application to a local network device.

Så velger du half life 2 som application og navnet på pcn din som device. da skal det være ordnings!

Lenke til kommentar

Der går du inn på toolbox som står på venstre side, og så på game og application sharing.

Så velger du half life 2 som application og navnet på pcn din som device. da skal det være ordnings!

7770177[/snapback]

Hehe fant det ut nå.

Lenke til kommentar

7770177[/snapback]

ok, thx!

Jeg har også problemer med HLSW, hvor jeg ikke får hentet logg, fordi den "timer ut". Vet du hvordan jeg kan fikse dette?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
det høres veldig rasistisk ut å hete pakkis altså! :hrm:

Er du nazist eller noe sånnt? ;)

7764515[/snapback]

Kan hende han er pakistaner vettu :tease:

7773014[/snapback]

LOL! men hvis han er pakistaner, kaller han seg ikke pakkis, noe som også er brukt som skjellsord mange steder..."Jævla pakkis!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...