MacBoy Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 er Cooler Master Stacker 830 et bra kabinett http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313972 Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 jeg har det og kan trygt si at det oser kvalitet av det kabinettet! det koster riktignok endel mer enn de fleste andre kabinett men du får det du betaler for. meget god plass inni og lett å bytte deler mm. Lenke til kommentar
Othmaar Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Jeg kan også trygt anbefale det. Ta en titt på bildene av riggen min. Det er noen gode bilder der. Det er en lenke i signaturen. Noen kommentarer: Det sitter tett-maskerte "mygg nettinger" i hver vifte slot som støvfilter. De fungerer utmerket, men har en tendens til å komme borti viften da noen av dem er kuttet litt for små. Noen små biter teip er alt som skal til. Kabinettet er svært solid og mye tyngre enn man forventer av et aluminum kabinett. De medfølgende viftene er ikke av ypperste kvalitet. Endret 14. januar 2007 av Othmaar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå