Gå til innhold

Nintendo DS, M3 Lite


chiefo

Anbefalte innlegg

Nå har M3 simply'en kommet etter noen forsinkelser. M3'n  er ganske liten, mindre enn jeg trodde. Det som Førte med var M3, eske til m3'en, en mini cd, en micro-sd usb overfører og en tråd som man kan feste på usb overfører'n.

M3'en var svart og det førte ikke med noen annen farge. Det gjør ingen ting fordi jeg skulle ha den i svart uansett. Nå må jeg bare gå å kjøpe micro-sd kort og svart  ds

7911979[/snapback]

 

 

Hva er et micro SD kort? Hva gjør det i forhold til M3 ?

Liksom, hva er forskjellen ? :roll:

 

Og fører man over filmer\musikk etc rett fra pcn via USB?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

M3 er bare et adapter kan man vel si, det har ikke noe minne, til det brukes minnekort som puttes inn i M3 adapter. Type minnekort er avhengig av hvilken type M3 adapter det gjelder (SD, CF, mini SD og micro SD). M3 Simply benytter micro SD

 

Og ja, på M3 Simply er det bare å overføre filer direkte til minnekort ved hjelp av USB leser. Filmene må riktignok være konvertert til format spesielt beregnet på DS (.drg)

Endret av bajazzo
Lenke til kommentar
M3 er bare et adapter kan man vel si, det har ikke noe minne, til det brukes minnekort som puttes inn i M3 adapter. Type minnekort er avhengig av hvilken type M3 adapter det gjelder (SD, CF, mini SD og micro SD). M3 Simply benytter micro SD

 

Og ja, på M3 Simply er det bare å overføre filer direkte til minnekort ved hjelp av USB leser. Filmene må riktignok være konvertert til format spesielt beregnet på DS (.drg)

8081943[/snapback]

 

Ok..

 

Hva anbefaler dere å kjøpe da?

Jeg vil ha mulighet til å se film og høre musikk, samtidig som jeg kan ha originalspill og evt. ROMs på..

 

Noen som har link? :thumbup:

Lenke til kommentar
M3 er bare et adapter kan man vel si, det har ikke noe minne, til det brukes minnekort som puttes inn i M3 adapter. Type minnekort er avhengig av hvilken type M3 adapter det gjelder (SD, CF, mini SD og micro SD). M3 Simply benytter micro SD

 

Og ja, på M3 Simply er det bare å overføre filer direkte til minnekort ved hjelp av USB leser. Filmene må riktignok være konvertert til format spesielt beregnet på DS (.drg)

8081943[/snapback]

 

Ok..

 

Hva anbefaler dere å kjøpe da?

Jeg vil ha mulighet til å se film og høre musikk, samtidig som jeg kan ha originalspill og evt. ROMs på..

 

Noen som har link? :thumbup:

8084699[/snapback]

Divineo.cn. Jeg har kjøpt fra dem tidligere, uten noen problemer.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

jeg anbefaler alle i norge å kjøpe modchip greier fra http://shop.01media.com i sverige. De sender fort og taxfree, mye rimeligere priser en modnet.no. De har og bedre utvalg, og de selger ikke kloner som jeg så at modnet.no gjør, og det er jo temmelig lavmål. eller hva?

Selv bruker jeg DS-Xtreme 4Gb flashcartet, det er vel til dags dato det beste flashcartet du får tak i, jeg har venner som bruker M3 DS Simply også, så jeg kan anbefale den og, den er jo veldig rimelig :).

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...