heltnaldo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nå har M3 simply'en kommet etter noen forsinkelser. M3'n er ganske liten, mindre enn jeg trodde. Det som Førte med var M3, eske til m3'en, en mini cd, en micro-sd usb overfører og en tråd som man kan feste på usb overfører'n.M3'en var svart og det førte ikke med noen annen farge. Det gjør ingen ting fordi jeg skulle ha den i svart uansett. Nå må jeg bare gå å kjøpe micro-sd kort og svart ds 7911979[/snapback] Hva er et micro SD kort? Hva gjør det i forhold til M3 ? Liksom, hva er forskjellen ? Og fører man over filmer\musikk etc rett fra pcn via USB? Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) M3 er bare et adapter kan man vel si, det har ikke noe minne, til det brukes minnekort som puttes inn i M3 adapter. Type minnekort er avhengig av hvilken type M3 adapter det gjelder (SD, CF, mini SD og micro SD). M3 Simply benytter micro SD Og ja, på M3 Simply er det bare å overføre filer direkte til minnekort ved hjelp av USB leser. Filmene må riktignok være konvertert til format spesielt beregnet på DS (.drg) Endret 5. mars 2007 av bajazzo Lenke til kommentar
heltnaldo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 M3 er bare et adapter kan man vel si, det har ikke noe minne, til det brukes minnekort som puttes inn i M3 adapter. Type minnekort er avhengig av hvilken type M3 adapter det gjelder (SD, CF, mini SD og micro SD). M3 Simply benytter micro SD Og ja, på M3 Simply er det bare å overføre filer direkte til minnekort ved hjelp av USB leser. Filmene må riktignok være konvertert til format spesielt beregnet på DS (.drg) 8081943[/snapback] Ok.. Hva anbefaler dere å kjøpe da? Jeg vil ha mulighet til å se film og høre musikk, samtidig som jeg kan ha originalspill og evt. ROMs på.. Noen som har link? Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Anbefaler deg å kjøpe M3 Simply. Du kan ikke spille GBAroms med det så om det er viktig for deg bør du heller kjøpe M3 Lite. Se ellers denne tråden for linker til hvor du kan kjøpe etc. Endret 6. mars 2007 av bajazzo Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 M3 er bare et adapter kan man vel si, det har ikke noe minne, til det brukes minnekort som puttes inn i M3 adapter. Type minnekort er avhengig av hvilken type M3 adapter det gjelder (SD, CF, mini SD og micro SD). M3 Simply benytter micro SD Og ja, på M3 Simply er det bare å overføre filer direkte til minnekort ved hjelp av USB leser. Filmene må riktignok være konvertert til format spesielt beregnet på DS (.drg) 8081943[/snapback] Ok.. Hva anbefaler dere å kjøpe da? Jeg vil ha mulighet til å se film og høre musikk, samtidig som jeg kan ha originalspill og evt. ROMs på.. Noen som har link? 8084699[/snapback] Divineo.cn. Jeg har kjøpt fra dem tidligere, uten noen problemer. Lenke til kommentar
heltnaldo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg bare lurer på en konkrèt ting. Jeg vil gjerne laste ned spill fra nettet og laste over på DS lite'n min. Jeg vil også ha mulighet til mp3 og hombrew. Hvilket kort skal jeg velge? M3 Simply eller M3 Lite? Lenke til kommentar
frodegb Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 jeg anbefaler alle i norge å kjøpe modchip greier fra http://shop.01media.com i sverige. De sender fort og taxfree, mye rimeligere priser en modnet.no. De har og bedre utvalg, og de selger ikke kloner som jeg så at modnet.no gjør, og det er jo temmelig lavmål. eller hva? Selv bruker jeg DS-Xtreme 4Gb flashcartet, det er vel til dags dato det beste flashcartet du får tak i, jeg har venner som bruker M3 DS Simply også, så jeg kan anbefale den og, den er jo veldig rimelig . Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gammel tråd dette her ja, men er det noen har denne og har noen nye erfaringer? Har akkurat bestilt meg en, er det noe nytt jeg må passe på/bør vite om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå