Straydog Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Jeg har en del meldinger jeg trenger å få tatt vare på, og lurer derfor på hvorvidt det finnes et program eller lignende som kan ta backup/kopi av sms-meldingene jeg har lagret på tlf/sim? Og hvis dette går an; om det da lar seg gjøre å overføre dem inn på den nye tlf? Noen som vet? Endret 15. januar 2007 av Straydog Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Float's mobile agent tar sikkerhetskopi, men den nekter iallfall meg å føre tilbake på telefonen igjen. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Nokia PC-Suite som følger med de fleste Nokia telefoner lar deg lagre, lese, sende, slette , kopiere etc, sms på pc'en. Finnes sikkert mange andre medfølgende programvare til andre mobilmerker som gjør det samme. Telenor har i tillegg full back-up via wap. Kalles Mobil Back-Up tror jeg. Ligger direkte link i menyene på mange telefoner solgt med Telenor abbonnement. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja hvis man har en Nokia så er Nokia PC Suite den raskeste måten å ta backup på. Med bluetooth tar jeg backup av - Kontakter - Brukerfiler - Kalender - Innstillinger - Meldinger - Bokmerker - Notater på litt over 1 minutt. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Du får også små dongle'r du kan bruke til å kopiere sim-kort med. Da kan du kopiere alt som ligger der (sms, kontakter..). Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Nokia Lifeblog bruker jeg til å ta vare på mine smser. Bedre program har ikke jeg funne vertfall. Utrolig bra! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) hvis du har en sony ericsson telefon, ja. se her. programmet heter my phone explorer og er (nesten) et must for alle med SE telefoner. edit: ser du har laget en identisk tråd om det samme her. kanskje vi skal fortsette diskusjonen der? Endret 17. januar 2007 av hernil Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Et annet program for bla nokia som kan dette er oxygen software (produsenteid betalvare). Programmet kan også eksportere sms til html osv osv Selv foretrekker jeg nokia pc suite, men savner html eksport & eksport til epostklient Endret 17. januar 2007 av mandela Lenke til kommentar
howardtheduck Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Dersom du bruker NetCom har de en tjeneste som heter SMS+ hvor du kan legge inn videresending av alle sms du mottar til et annet nummer og til en e-postadresse. Du kan også legge inn autosvar. Den koster 15,- pr mnd, men forutsetter som sagt at du bruker NetCom EDIT: Leste ikke innlegget godt nok, dette gjelder kun sms du mottar i fremtiden, ikke de du allerede har lagret på tlf... Endret 17. januar 2007 av howardtheduck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå