Gå til innhold

Kan man ta sikkerhetskopi av SMS-meldinger?

Anbefalte innlegg

Jeg har en del meldinger jeg trenger å få tatt vare på, og lurer derfor på hvorvidt det finnes et program eller lignende som kan ta backup/kopi av sms-meldingene jeg har lagret på tlf/sim?

Og hvis dette går an; om det da lar seg gjøre å overføre dem inn på den nye tlf?

Noen som vet?

Endret av Straydog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia PC-Suite som følger med de fleste Nokia telefoner lar deg lagre, lese, sende, slette , kopiere etc, sms på pc'en. Finnes sikkert mange andre medfølgende programvare til andre mobilmerker som gjør det samme. Telenor har i tillegg full back-up via wap. Kalles Mobil Back-Up tror jeg. Ligger direkte link i menyene på mange telefoner solgt med Telenor abbonnement. ;)

Lenke til kommentar

hvis du har en sony ericsson telefon, ja. se her.

programmet heter my phone explorer og er (nesten) et must for alle med SE telefoner. :)

edit: ser du har laget en identisk tråd om det samme her.

kanskje vi skal fortsette diskusjonen der? ;)

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Et annet program for bla nokia som kan dette er oxygen software (produsenteid betalvare). Programmet kan også eksportere sms til html osv osv

Selv foretrekker jeg nokia pc suite, men savner html eksport & eksport til epostklient

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Dersom du bruker NetCom har de en tjeneste som heter SMS+ hvor du kan legge inn videresending av alle sms du mottar til et annet nummer og til en e-postadresse. Du kan også legge inn autosvar. Den koster 15,- pr mnd, men forutsetter som sagt at du bruker NetCom :)

EDIT: Leste ikke innlegget godt nok, dette gjelder kun sms du mottar i fremtiden, ikke de du allerede har lagret på tlf... :blush:

Endret av howardtheduck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...