Spartan Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det hadde kanskje vært fint om man tar i bruk prisguiden ved linking av priser og produkter. Det gir et litt mer nøytralt bilde. I tillegg er det flere priser som man kan sammenligne. 8025544[/snapback] Siden det virker som AgaKhan ønsker å handle hos Komplett linket jeg også ditt Lenke til kommentar
andylove Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det hadde kanskje vært fint om man tar i bruk prisguiden ved linking av priser og produkter. Det gir et litt mer nøytralt bilde. I tillegg er det flere priser som man kan sammenligne. 8025544[/snapback] Siden det virker som AgaKhan ønsker å handle hos Komplett linket jeg også ditt 8025660[/snapback] Da er det jo en annen sak. Men det er sånn at man kan søke i trådene på dette forumet og hvis alle priser og linker til produkter man finner er hos komplett.no, så favoriserer det komplett, uten at prisen nødvendigvis er den beste. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 og her kjører vi off-topic igjen Grunnen til at det var komplett.no jeg linket til var vel at de hadde den lure pakken. Utenom det hadde det vært ok å linka til prisguiden ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå