jo-kris Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Fant ut at jeg måtte teste det nye Tamron macroobjektivet, så vi mekka noe jalla dessert av "Haribo godteri fersken", noe sjokolade greier og pasta som var dyppet i sjokoladen. Ble ganske nice, så jeg tok å foreviget det... Tok en del bilder, så hvis noen vil se flere så si i fra... Kom gjerne med konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Likte dette bildet,det var en flott fokusering og fine farger.Du hadde noen flere bilder sa du?? Lenke til kommentar
perottol Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Så delikat ut det ja, men hvitbalansen burde vært litt kaldere. Melisen ser ut som gult strø. Lenke til kommentar
trondage Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Veldig fint bilde, men jeg ble litt revet bort fra fokuset pga. den kanten nede til høyre. Sikkert tallerken, men gjorde at jeg ville snu på hodet for å se det i rett perspektiv. :-) Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Enig i at hvitbalansen kunne vært kaldere. Og den kanten forstyrrer litt. Ellers et stilig bilde! Vurderer å tre inn i makro verdenen selv. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg ville ha rettet opp bildet noe med klokken, og dermed også fått vekk det mørke feltet i forkant. Muligens kunne du fått med hele retten også, jeg synes det er noe uheldig at den er klippt til venstre. Ellers så det hele meget delikat ut og bildet hadde gjort seg godt på en meny Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Namnam! Fint bilde. Jeg likte den skjeve stillingen. Marius Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Takk for tilbakemeldinger. Her kommer et bilde til Endret 15. januar 2007 av jo-kris Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Minner meg igjen på at jeg må få ut fingeren og leke med makroen >_< Kule bilder =) Likte det siste best.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå