amdorintel Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei jeg har en amilo m7400 laptop og har et problem. j blir til 1 m blir til 0 u blir til 4 i blir til 5 k blir til 2 l blir til 3 o blir til 6 p blir til * ø blir til - 0 blir til / . blir til , - blir til + Ja det er dem som kommer feil som jeg finne i farta. Har ikke griset noe drikke el lignende og ikke slått til tastaturet på den. skjedde helt plutselig da jeg skreiv inn på nettleser her ista. Er det noen som vet hva dette kan vere eller har vert borti lignende?? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Trykk på num lock.. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 virker som du har på FN LOCK, liten tast som står ett eller annet sted på tastaturet. hvis du ser på tastene, står det også tallene på de respetkive bokstavene. Løsning: Få av FN LOCK Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis jeg holde "fn" inne så fungerer det fint..men får den ikke av Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 jeg hadde samme problem med en amilo d1840 engang og da var det num lock.men hvis ikke det funka så vet ikke jeg..fn lock har jeg ikke hørt om. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis jeg holde "fn" inne så fungerer det fint..men får den ikke av 7723233[/snapback] Det skal være en tast på tastaturet ditt med bilde av en numpad på. Trykk på FN pluss denne Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis jeg holde "fn" inne så fungerer det fint..men får den ikke av 7723233[/snapback] Det skal være en tast på tastaturet ditt med bilde av en numpad på. Trykk på FN pluss denne 7723250[/snapback] det funka hjertlig takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå