Epilog1 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hva er grunn til at jeg kan oppleve litt flimring på skjermen på den bærbare pcen når jeg kobler en annen skjer til på svideo... Denne flimringen kommer da også på den andre skjermen.. hva kan være grunnen til det? Ersnakk om veldig lite flimring vel og merke, merkes spesielt på den andre skjermen ved visning av film Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Sjekk frekvensen når du har på flere skjermer. Har du CRT vil flimmring kunne sees på 60hz, men oftest ikke på 75 og oppover. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kan også være skjermkortet som blir såpass belastet at såkalte "artifacts" dukker opp. Lenke til kommentar
Epilog1 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 prøvde å stille ned fargene til middels, da merket jeg ikke flimring... Kan det ha en samenheng med at jeg bare har delt 64mb minne til skjermkortet nå? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvilket skjerkort har du, og i hvilken pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå