InsertNumLock Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har sansen for Fredheim Holm. Viking burde snust på han.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Fredheim Holm er yndlingspilleren min, men har ikke vist seg fram av det talentet han egentlig har. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Fredheim Holm er yndlingspilleren min, men har ikke vist seg fram av det talentet han egentlig har. Kanskje Fredheim Holm blomstrer for fullt neste sesong. Forøvrig den spilleren jeg liker best i norsk fotball Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Grindheim, Arason og F. Holm Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det blir Martin Andresen når/hvis han kommer dit... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke sikkert, han er oppskrytt. Lenke til kommentar
muppetkokken Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Selv syns jeg Morten Berre får lite kjærleik. Den mannen liker jeg. Må jeg sette opp fra keeper til spiss så blir det vel Árni, Wæhler, Grindheim, Berre. På noen gode andreplasser setter jeg Ronny Johnsen og Bojan Zajic. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Christian Grindheim er Vif's beste spiller! Med kapteins-bindet på armen, leder han Enga til seriegull 2008! Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ingen ? Rosenborg <33 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Drit i å svar i tråden da, vis du ikke velger en! Eller kan du kanskje ikke lese? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Christian Grindheim er Vif's beste spiller! Med kapteins-bindet på armen, leder han Enga til seriegull 2008! Ja og Sunderland vinner både Premier Leauge og FA Cupen i år... Endret 15. desember 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Syntes D.F Holm, jeg som håpet brann skulle kjøpe han, de har jo sett på han en stund, tror han ville passet mye bedre i brann der de spiller langs bakken, utfordrer og spissene blir slått i bakrommet slik at han fikk samme oppgave som Helstad, i VIF får han jo nesten ikke målsjanser Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Lars Iver Strand er best Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du har jo ikke sett han spille i Vålerenga, så ikke kom med noe før det xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jarl Andre Storbæk, klasse back, god nok for en Premier League klubb. Lenke til kommentar
sir-benitez Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Best i enga er jo grindhem eller Andresen! Lenke til kommentar
mopani Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jarl Andre Storbæk, klasse back, god nok for en Premier League klubb. Han er utrolig god ja, men å si at han er god nok for en Premier League klubb er vel å ta i litt.... Greit nok , han har bra innlegg, en offansiv back.. men, han eier ikke hurtighet og har ikke styrken.. Jeg mener han ikke er god nok for Premier League.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Christian Grindheim er Vif's beste spiller! Med kapteins-bindet på armen, leder han Enga til seriegull 2008! Ja og Sunderland vinner både Premier Leauge og FA Cupen i år... Nå er faktisk sjansen for at Enga tar gull ganske stor, det du sammenlignet er bedre å sammenligne det med Bodø Glimt, som ikke har en sjans i havet å hale trofeet hjem. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nå er faktisk sjansen for at Enga tar gull ganske stor, det du sammenlignet er bedre å sammenligne det med Bodø Glimt, som ikke har en sjans i havet å hale trofeet hjem. Helt enig, Sameboe!; Lenke til kommentar
Bister Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kristoffer Hæstad, hehe xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå