jahas Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Latterlig tråd, detter er jo helt klart Ronny Johnsen Endret 9. april 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Daniel Fredheim Holm uten tvil! Derek spiller jo bra for tida, for se hva han kan greie idag.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Christian Grindheim syntest no eg er best da. Er selv viking fan men har sansen for Grindheim, synd viking ikke fikk snappa han opp Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Beste keeper: Arason Beste forsvar: Storbæk Beste midtbane: Grindheim Beste angrep: Sørensen Personlig syns jeg Storbæk er best av dem alle. Han er den eneste av dem som er fast på første-11. til Norge. Grindheim har ikke helt klart å spille seg ordentlig inn på landsen enda. Arason er fast på Island, noe som ikke er så stort. Mila har 23 kamper for Polen men er ikke fast der lenger. Endret 28. april 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Har hatt sansen for Derek etter han lurte hele Bayern på Olympiastadion i 99(?). Han begynner å dra på årene, men har fortsatt noen av de gamle fintene og avslutningene. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg må si jeg syns arason er best jeg =D Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Latterlig tråd, hvem bryr seg? OT: Beste spiller per dags dato er vel Storbæk/Grindheim. Men den spilleren som jeg husker var best i Engens var Tobias Grahn. Noen som husker den bråkebøtta? =P Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Slik vil jeg vurdere det: Keeper: Arason Backer: Storbæk Midstoppere: Wæhler Sentral Midtbane: Grindheim Kantspiller: Fellah Spisser: Fredheim Holm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Latterlig tråd, hvem bryr seg? OT: Beste spiller per dags dato er vel Storbæk/Grindheim. Men den spilleren som jeg husker var best i Engens var Tobias Grahn. Noen som husker den bråkebøtta? =P 8822576[/snapback] Husker han. God var han jo, men synes likevel at han var en idiot. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Latterlig tråd, hvem bryr seg? OT: Beste spiller per dags dato er vel Storbæk/Grindheim. Men den spilleren som jeg husker var best i Engens var Tobias Grahn. Noen som husker den bråkebøtta? =P 8822576[/snapback] Husker han. Han var på barneskolen vår for å promotere Vålerenga Fotball. Spurte om jeg kunne få en klem av han Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Syns Kjetil Wæler(hvordan skrives det) Syns jeg er best for tida. Han har spilt utrolig bra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Per dags dato må det være noen i forsvaret. Angrepsspillet til VIF har vært grusomt så langt i sesongen. Jeg vil sette en knapp på Kjetil Wæhler eller Jarl André Storbæk. Endret 24. juni 2007 av LarsP Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Enig med trønderen over her. Angrepsspillet fungerer overhodet ikke om dagen, men forsvaret har vært veldig bra. Syns nok Storbæk er den beste, hvertfall den mest stabile. At han er fast i landslagets førsteellever sier også litt. Endret 24. juni 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 grindheim, dos santos syns jeg er veldig gode Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hva med Wehler? Han er sikker og god. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Kjetil Wæhler og Ronny og Dos Santos er per dags dato vifs beste spiller slik jeg ser det.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 I år har alle vært like dårlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå