cyberspin Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Synes noen skrev her tidligere at det nå var mulig å koble til ekstern antenne på dette aksesspunktet ? (uten å åpne opp, lodde , borre osv) stemmer dette ? Hvis ikke hva er da det billigste aksesspunktet jeg får tak i med støtte for ekstern antenne ? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Er ikke mulig uten å åpne den...men det trengs ikke borring o.l..Skru det opp og fjern den ene antenna,(napp den av)kjøp deg en pigtail(antenne ledining sak)og koble det til der antenna sto og skru boxen sammen igjen... Tar max 2 1/2 min :smile: Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 har du gjort dette selv ? i tilfelle på hvilket aksesspunkt ? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 HAr ikke testa det,men jeg har åpna SMC 2655W som jeg har her(lånt) og sjekka muligheten.skulle funke fint det [ Denne Melding var redigert av: taz på 2002-11-27 15:35 ] Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Tilkobling http://lists.bawug.org/pipermail/wireless/...ril/006243.html SMC 2655W MCX-Plug (Male) N Male [ Denne Melding var redigert av: taz på 2002-11-27 15:44 ] Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Jeg trenger altså en MCX connector .. gidder du gi meg en direkte url til den på wlansupply.no ? :smile: (er litt forvirret) Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Har ikke peiling men send wlansupply.no en mail og spør,de vet sikkert..så poster du det her :smile: Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 ok .. lurer også litt siden det er 2 antenner .. i tilfelle den ene er send og den andre er recieve Lenke til kommentar
mascot Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Dette aksesspunktet bruker MCX-pigtail ja. Har prøvd å skaffe til veie denne tidligere, men det har vist seg vansklig. Det som kan gjøres her er enkelt og greit litt hjemmemekk. Skjær opp den ene antennen, og bruk konnektoren derfra. Grunnen til at det er to antenner er enkelt og greit at enheten automatisk velger den antennen som har best mottakerforhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå