Gå til innhold

Tips til 2 nye 360 spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg var skeptisk til Toy Hawk: Project 8, etter ikke spilt noen spill i serien sien 3`rn. Men er leeenge sidne jeg har brukt så mye tid på ett single player spill og enda er jeg ikke halveis. Er utrolig gøy. Ett spill du merker du blir bedre og bedre jo mer du spiller. Anbefales på det sterkeste og jeg er så absolut ikke en 14 årig skater.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg vil på det sterke fraråde deg fra å kjøpe Tony Hawk's Project 8, dette spillet blir ødelagt av en framerate som aldri kan sies å være stabil, og er mer en frustrasjon enn glede å spille.

Med tanke på at Activision har prestert å gi ut to spill på kort tid som begge hadde utrolig tydelige problemer med framerate (Call of Duty 3 og Tony Hawk's Project 8) er det grunn god nok får å ikke kjøpe noen titler fra Activision på en liten stund. Ganske tydlig at kvalitetssikringen deres ikke er god nok.

Lenke til kommentar

Dead Rising anyone?

Er vel så langt fra Viva Pinjata som du kan komme, men historien og effektene gjorde iallefall meg hektet.

Skal sies at Dead Rising ikke er et "nytt" spill i den forstand, men jeg regner med du er på jakt etter et spill som er nytt for deg, og ikke nødvendigvis nytt for resten av verden (?)

Lenke til kommentar
Jeg vil på det sterke fraråde deg fra å kjøpe Tony Hawk's Project 8, dette spillet blir ødelagt av en framerate som aldri kan sies å være stabil, og er mer en frustrasjon enn glede å spille.

Med tanke på at Activision har prestert å gi ut to spill på kort tid som begge hadde utrolig tydelige problemer med framerate (Call of Duty 3 og Tony Hawk's Project 8) er det grunn god nok får å ikke kjøpe noen titler fra Activision på en liten stund. Ganske tydlig at kvalitetssikringen deres ikke er god nok.

7724169[/snapback]

Har ikke merket noe til dette selv. Tony Hawk var ganske bra synes jeg selv, men er ikke så inne på skatespill.

Lenke til kommentar
Dead Rising anyone?

Er vel så langt fra Viva Pinjata som du kan komme, men historien og effektene gjorde iallefall meg hektet.

Skal sies at Dead Rising ikke er et "nytt" spill i den forstand, men jeg regner med du er på jakt etter et spill som er nytt for deg, og ikke nødvendigvis nytt for resten av verden (?)

7730529[/snapback]

Bryr meg ikke så veldig om spillene er litt gamle nei...men de nye spillene (geow, vegas, dead risisng) ser jo mye penere ut enn det spill gjorde for 1 år siden..

Har Dead Rising så det er uaktuelt...

Prøvde demoen på lost planet, og syntes online delen var litt rotete...er det mulig med coop på sp på det?

Blir nok til at jeg kjøper Geow til online og viva pinata til og slappe av med...muligens lost planet eller saints row og..

Må jo tenke litt på at det kommer utrolig mange andre bra spill i 2007 og...

Lenke til kommentar
Bryr meg ikke så veldig om spillene er litt gamle nei...men de nye spillene (geow, vegas, dead risisng) ser jo mye penere ut enn det spill gjorde for 1 år siden..

Har Dead Rising så det er uaktuelt...

Prøvde demoen på lost planet, og syntes online delen var litt rotete...er det mulig med coop på sp på det?

Blir nok til at jeg kjøper Geow til online og viva pinata til og slappe av med...muligens lost planet eller saints row og..

Må jo tenke litt på at det kommer utrolig mange andre bra spill i 2007 og...

7734170[/snapback]

Lost planet er kun singleplayer. Ikke noe splitscreen. Men absolutt et spill å anbefale! Ser ut som gull :thumbup: !

Du må ikke tenke på hva som er kommende for xbox, tenk på hva du kan få nå, og hva du kan spare penger til etterhvert :D

Lenke til kommentar

Mange flotte titler til Xbox360 nå som kun koster 199,- en rekke steder på nett.. Jeg kjøpte nettopp Tomb Raider selv.. har hatt lyst på dette lenge.. I tillegg så kan du nå få Kameo, Phantasy Star Universe, Gun, Battlefield 2 +++ Mange fler. Mange av de er veldig bra, kanskje ikke killer apps som folk leter etter hele veien, men mange er faktisk veldig bra.

Lenke til kommentar
Hvordan er styringa på Vegas?

Tenker da på siktinga

Husker på Halo på vanlig Xbox så var jeg veldig avhengig av autoaim`en.

7736734[/snapback]

Det virker som det er litt autoaim i singleplayer, sikting er absolutt ikke noe problem. Men online VS kamper er det værre med, og du vil trenge litt trening for å treffe det du vil til enhver tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...