wil Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei. Sitter her med Thunderbird så klart og jeg liker den veldig godt. Jeg har da også sett at skanninga av mail mellom Thunderbird og PC-Cillin fungerer kjempe bra, men uannsett da. Har et problem. Det er den spamfiltern i Thunderbird. Har ikke helt skjønt den jeg. Det meste av de spam mailene jeg får står det jo faktisk spam: forran. Så jeg kunne tenkt meg at alle mailene som det står spam: forran skal havne i f. eks "Junk Mail". Hvordan får jeg til dette? Håper noen har noe fine løsninger. Jeg begynner å bli ganske lei av dette nå. Gidder ikke mer spam i Innboksen min. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Nå så det faktisk ut til å fungere allikevel. Så igjen "Junk Mails" Mappa nå, og der var det 3 mailer med Spam så da fungerte det allikevel Takk for hjælpa uannsett Joda. Ser på loggen her at det har kommet Spam som har lagt seg til "Junk Mail" mappa , så da fungerer det sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå