pettstra Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Har kjøpt et brukt hovedkort. Syntes det var mye støv og hybelkaniner mellom komponentene. Har hørt at støvsuger ikke er å anbefale pga statisk elektrisitet. Jeg vurderer å bruke ren trykkluft med moderat trykk, og derved blåse støvet av... Er det noen som kan anbefale en ok rengjøringsmetode. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Tja, hva med å bare tørke av med en ganske tørr klut eller .no... Lenke til kommentar
Pje Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Jorde metalløret på støvsugeren og ikke tøtsje (godt norsk ord) komponentene: Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Du kan f.eks snu luftstrømmen til støvsugern. det gjør jeg ofte. setter på det munnstykket som du bruker på sofan. (flate spisse saken) og bare blåse ivei:D burde gjøre det ut også...jeg var smart og gjorde det inne engang...blei jævli støvete overalt:D Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Du får kjøpt komprimert luft hos f.eks Claes Ohlosson og sikkert mange data sjapper også. Fungerer glimrende og garantert renere en reversert støvsuger. Kommer mye bedre til enn klut. Koster ca 100 penger. Pål Lenke til kommentar
pettstra Skrevet 20. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2001 Takker for svar. Jeg har tilgang på ren trykkluft på jobben, så jeg tror jeg går for den løsningen. Jeg kan legge inn en melding om hvordan det har gått. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Tror trykkluft funker fett. Det er jo tross alt bare å passe på å ikke pøse på med en 6-7kg trykk! Med en forsiktig finger på avtrekkern tror jeg det går bra! Det skjer jo ikke noe annet med hovedkortet enn at det blir blåst en del luft på! Og trykkluft er jo såpass kraftig så man kan holde "pistolen" et stykke fra. Det går nok bra skal du se :wink: [ Denne Melding var redigert av: mFaFa på 2001-12-20 22:23 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå