Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gjøre det mest behaglig for ei jomfru

MrLuni

Anbefalte innlegg

Det rundt er VEL så VIKTIG! Ikke noe orgasmepress første gangen.

Men man KAN også med fordel utforske hverandres kropper etter at samleie er gjennomført. Noe jenta KAN dra nytte av. Når jeg trekker frem slike ting er det ikke for at jeg mener en orgasme må/skal/bør oppnås, men bare min måte å se HVORDAN den KAN oppnås. Vi her ute kan gi råd til vi blir blå, men til syvende og sist er det jo bare de to som sitter med fasiten om hvordan de ønsker det skal bli. Der kommer snakkingen inn. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jenta vil i sikker 80% av tilfellene IKKE få orgasme første gang.

7732482[/snapback]

Hvor har du det fra at 80% av jentene ikke får orgasme første gang? Det kan godt hende du har rett - statistisk - men sex med HENNE er ikke statistikk. Jenter er forskjellige. Jeg er enig i at man ikke skal prøve for mye å få til en orgasme for henne. Da vil det lett bli krampaktig og kunstig og ødelegge hele stemningen. Bedre da om man lærer seg til lange forspill med massasje, stryking og kosing, munnsex og slikt, så får kanskje både den ene og den andre orgasme uten at noen prøver spesielt på det. Får man ikke orgasme, blir man i hvertfall kåt av det.

Men gutter har ofte behov for en rask orgasme for å kunne holde ut litt lengre i runde to og jenter har ofte behov for mye oppvarming. Det virker avslappende, både fysisk og psykisk. Derfor er lange forspill, gjerne med en orgasme eller to før samleiet gunstig for mange. Hvis man er nye for hverandre, kan det være greit å bruke tid på å utforske kroppen til partneren - uten nødvendigvis å ha samleie i det hele tatt de første gangene.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...