Mirann Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nå tror jeg neppe Neppe er helt med her.Man kan faktisk oppnå orgasme uten at samleie gjennomføres :!: 7728072[/snapback] Tror ikke du er helt med heller Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Misjonær er best for avslappning. Ta tiden til hjelp og sørg for at jenta er 100% klar og opphisset. Glidemiddel er yppelig! Det hjelper veldig på! Både for følsomhet og at det skal gå lettere. Hvis hun ombestemmer seg, så får man bare vente. Det er vanlig med blødning, så ikke gjør noe stor sak ut av det. Bruk beskyttelse, og spes. kondom hvis du ikke har sjekka deg for sykdommer i det siste. Så enjoy! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Hmmm litt vanskelig å få orgasme uten "samleie" kankje Kommer nå ann på type samleie det da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det kan være vanskelig å få orgasme uten sex, kanskje? Orgasme uten samleie går da som bare det Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Sex og samleie er vel to foskjellige ting da, eller? Oralsex er vel ikke samleie, eller bommer jeg sånn ca. og treffer midt i blinken? Edit: Quote wiki (Vi stoler alle på disse karane) "Samleie er det å ligge sammen og ha kjønnslig omgang." Endret 15. januar 2007 av Daehli Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Sex og samleie er vel to foskjellige ting da, eller? 7730162[/snapback] Det er det jeg prøver få fram Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Vel.. Du trenger kanskje ikke kjøre på med all slags stillinger og stikke finger i rumpa, foreslå analsex etc. den første gangen Tipper det går helt bra jeg. Og kommunikasjon er jo alltid et stikkord 7723709[/snapback] Tar hun ikke en rumpe-til-munn-manøver første gangen så kommer ikke forholdet til å vare uansett Ehh, neida. Grunnen til at jeg siterte var at kommunikasjon er veldig viktig. Lytt til henne, og spør henne om hvordan hun føler seg, og hva som er best. Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Vel.. Du trenger kanskje ikke kjøre på med all slags stillinger og stikke finger i rumpa, foreslå analsex etc. den første gangen Tipper det går helt bra jeg. Og kommunikasjon er jo alltid et stikkord 7723709[/snapback] Tar hun ikke en rumpe-til-munn-manøver første gangen så kommer ikke forholdet til å vare uansett Ehh, neida. Grunnen til at jeg siterte var at kommunikasjon er veldig viktig. Lytt til henne, og spør henne om hvordan hun føler seg, og hva som er best. 7730433[/snapback] You never go ass to mouth! Regner med du har sett Clerks 2:p Sorry for offtopic Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Hehe ok da... Jeg tenkte at samleie og sex va det samme Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hmmm litt vanskelig å få orgasme uten "samleie" kankje Kommer nå ann på type samleie det da 7729980[/snapback] Hehe ok da... Jeg tenkte at samleie og sex va det samme 7731423[/snapback] Du omtaler deg selv som erfaren, også klarer du lirke det der ut av deg?? :!: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Du omtaler deg selv som erfaren, også klarer du lirke det der ut av deg?? :!: 7731737[/snapback] Man kan være "erfaren" (learning by doing) uten å ha kontroll på alle de teoretiske begrepene, rett og slett ved å ha tilbrakt en del kvelder inni forskjellige jenter. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Tror nok de fleste tenker på "seksuell erfaring" som noe mer enn bare hvor mange man har ligget med. Poenget er ikke å bli professor i tekniske uttrykk og anatomi, men å vite hvordan man kan gjøre sex til en best mulig opplevelse for begge parter. Da må man nødvendigvis vite litt om kropp og følelser og slikt for å få til ting i praksis også. Så jeg er enig med Stine. Ang. spørsmålet til trådstarter, så er jeg enig med de her som sier at man skal ta det med ro og få henne til å slappe av. F.eks. kle av dere og kryp under dyna og prat lenge. Det hjelper også med et lengre forspill etter at hun er avslappet nok til å nyte det. Man bør jo alltid være forsiktig med inntrenging i skjeden og spesielt forsiktig hvis du mistenker at jomfruhinnen kan være inntakt. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Nå tror jeg neppe Neppe er helt med her.Man kan faktisk oppnå orgasme uten at samleie gjennomføres :!: 7728072[/snapback] Tror ikke du er helt med heller 7729770[/snapback] Hehe.. Fingre frem en orgasme på henne FØR han trengte seg inn. Slik jeg tenkte. Eller trenge seg inn mens hun har orgasme. Da er det så godt at hun vil ikke kjenne det vonde. Nei. Seriøst. Ta det rolig. Gå forsiktig frem. Tror det er det best i slike tilfeller. Det skal jo være en opplevelse hun skal kunne tenker tilbake på med glede. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hehe.. Fingre frem en orgasme på henne FØR han trengte seg inn. Slik jeg tenkte. Eller trenge seg inn mens hun har orgasme. Da er det så godt at hun vil ikke kjenne det vonde. Nei. Seriøst. Ta det rolig. Gå forsiktig frem. Tror det er det best i slike tilfeller. Det skal jo være en opplevelse hun skal kunne tenker tilbake på med glede. 7732195[/snapback] Ikke alle får orgasme. Du er klar over det ? Lenke til kommentar
asoris Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jada. Fullstendig klar over det. Men. Første samleie er noe en tenker tilbake på resten av livet. Da vil vel opplevelsen rundt HELE hendelsen være like viktig? Tror ikke det er så mange av oss jenter som oppnår orgasme under det første samleiet. Jeg gjorde det ikke. Men det rundt var så fint at jeg kan se tilbake på det med glede. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Å da er det rimelig teit å anbefale han å gi jenta en orgasme før de skal, vel. Knulle. Når fåtallet får det første gangen. Da blir man jo bare skuffa. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Tja. Kommer vel an på hva jenta vil det. En orgasme i forkant er vel ikke så helt bak mål om man tenker logisk. Man slapper av. Samleie vil gjøre mindre vondt. Om man oppnår orgasme under første samleie, spiller det vel ingen rolle NÅR man får den? Snakk med jenta underveis. Ikke mas, men spør hvordan hun har det etc. Kan hun pules kan hun også snakkes til. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ser du ikke poenget eller leker du bare teit nå ? Jenta vil i sikker 80% av tilfellene IKKE få orgasme første gang. Du kan ikke sitte her å anbefale han til da å gi henne en orgasme. Verken før eller under. Hva er så vanskelig med å forstå det ? Å anbefale noe sånt er urteit. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Leker du bare teit nå? SER du ikke jeg skriver; Opplevelsen "RUNDT" er like viktig? Jeg anbefaler da ikke at han på død og liv skal presse frem en orgasme. Men om de i felleskap kan leke seg frem til en så er det da vel ikke noe minus? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Leker du bare teit nå? SER du ikke jeg skriver; Opplevelsen "RUNDT" er like viktig? Jeg anbefaler da ikke at han på død og liv skal presse frem en orgasme. Men om de i felleskap kan leke seg frem til en så er det da vel ikke noe minus? 7732582[/snapback] Så klart er det ikke en minus. Men å få en orgasme første gang skal litt til. Jeg tviler på at det kommer til å skje for å si det sånn. Å prøve på det kan til tider bare bli mer og mer frustrerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg