MrLuni Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Har ei kommende kjærste som er jomfru på 19 år. Ho vill tydlig ikke vare det mye lengre (ho har sakt det). Jeg er erfaren, og veit ka som skjer normalt sett, men er ny på det med jomfru jenter da. 0 peiling what so ever Litt rar å spør, men hva me blødning/smerte? Er klar over at det ikke er bare å peise på, og at det heller ikke er rent behaglig for første gong. Sååå derfor, noen tips å dele med meg ? Endret 14. januar 2007 av luni Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 La henne ligge oppå å ta seg av det ;D Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Hmm trur det bli en smule kjedlig akt, i og med at hun ikke har peiling da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Bare ta det rolig. Du har jo hatt sex før, du veit hva det går ut på. Lær hu. Vis hu. Og ta det rolig. Vær sikker på at alt går greit for hu. Og for tredje gang; ta det rolig. Rett og slett. Ikke peise på, bare EDIT: Ang blødning og smerte er det forskjellig fra jente te jente. Jeg blødde ikke, det gjorde heller ikke noen av mine venninner. Og smerte var omtrent ikke-eksisterende (: Endret 15. januar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ta deg god tid mann. Finger og tunge til hun er skikkelig kåt og oppsvulma, så skulle det ikke gå så ille egentlig Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Bare ta det rolig, så går det nok bra. Jomfruhinna er mest sannynlig "tatt" av tampong, sport etc. Du virker som en snill og god kjæreste som faktisk spør om råd for å gjøre det best mulig for henne. Lykke til Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Sååå egentlig bare gjøre som normalt Edit: Bare noe saktere... Endret 15. januar 2007 av luni Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Sååå egentlig bare gjøre som normalt Edit: Bare noe saktere... 7723686[/snapback] Vel.. Du trenger kanskje ikke kjøre på med all slags stillinger og stikke finger i rumpa, foreslå analsex etc. den første gangen Tipper det går helt bra jeg. Og kommunikasjon er jo alltid et stikkord Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hehe tror jeg glemmer Kamasutra boka hjemme (eventuelt hjemme den) den første tia ja :!: Neida... Skal nokk gå bra dette. Ho er rimelig lei av å vare jomfru så... (Også hennes ord ) Endret 15. januar 2007 av luni Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hehe tror jeg glemmer Kamasutra boka hjemme den første tia ja :!: Neida... Skal nokk gå bra dette. Ho er rimelig lei av å vare jomfru så... (Også hennes ord ) 7723721[/snapback] Ha ha.. Tror jeg hadde blitt lettere nervøs hvis typen stile opp med kama sutra- bok når jeg skulle hatt sex for første gang :!: *Se det litt for seg* Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hmm hadde egentlig planlagt å finne dette ut for meg sjøl i kveld, men hun måtte absolutt kjøre av veien og vrake bilen tidligere i kveld Og i tillegg så kom familien på et ekstremt bra påfunn, om å komme på besøk... Edit: Takker for helt supre svar. Fikk svar på alt egentlig Endret 15. januar 2007 av luni Lenke til kommentar
ttd Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvis hun kjører av veien for å slippe å ha sex så er det kanskje et signal du må ta alvorlig. :-/ Lenke til kommentar
asoris Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Tenke seg til.. at hos enkelte jenter skal det ikke mer enn en ride eller en sykkeltur til før jomfruhinnen sprekker. Det er ikke bestandig jomfruhinnen kan ta det meste av skylden for smerte ved det første samleie. Det som gjør det litt vondt for jenta er at jenta er spent. Da spennes automatisk musklaturen i underlivet så det kan bli litt vanskelig for gutten å trenge inn. Så tålmodighet og forsiktighet er vel det beste rådet man kan gi. Få henne til å slapp av så langt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Gi hun en orgasme først. Da er man "større" og gjør det litt lettere. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Gi hun en orgasme først. Da er man "større" og gjør det litt lettere. 7725921[/snapback] Lettere sagt en gjort, kanskje ? Lenke til kommentar
asoris Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nå tror jeg neppe Neppe er helt med her. Man kan faktisk oppnå orgasme uten at samleie gjennomføres :!: Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nå tror jeg neppe Neppe er helt med her.Man kan faktisk oppnå orgasme uten at samleie gjennomføres :!: 7728072[/snapback] Dette har du erfaring med altså? er du ikke alene om Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Mitt forslag er å være på et sted hun føler seg trygg i lag med deg. F. eks under hennes egen dyne, på hennes eget rom. Ha det godt og varmt, og legg dere under nakne dyna og rett og slett kos. Blir kjent med hverandres kropper, tafs litt, føl dere litt frem. La henne få prøve seg, uansett om du skal være den erfarne. Ja, og som sagt: Kommunikasjon! Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Eller bare BANG!BANG!BANG! PLutselig er det overstått for begge partner EDIT; Bare et spøk hvis noen er ikke helt med Endret 15. januar 2007 av Fox Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nå tror jeg neppe Neppe er helt med her.Man kan faktisk oppnå orgasme uten at samleie gjennomføres :!: 7728072[/snapback] Er ikke alle jenter som får orgasme vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg