Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gjøre det mest behaglig for ei jomfru

MrLuni

Anbefalte innlegg

Har ei kommende kjærste som er jomfru på 19 år. Ho vill tydlig ikke vare det mye lengre (ho har sakt det). Jeg er erfaren, og veit ka som skjer normalt sett, men er ny på det med jomfru jenter da. 0 peiling what so ever :hmm:

Litt rar å spør, men hva me blødning/smerte? :blush:

Er klar over at det ikke er bare å peise på, og at det heller ikke er rent behaglig for første gong.

Sååå derfor, noen tips å dele med meg :innocent: ?

Endret av luni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare ta det rolig. Du har jo hatt sex før, du veit hva det går ut på.

Lær hu. Vis hu. Og ta det rolig. Vær sikker på at alt går greit for hu.

Og for tredje gang; ta det rolig.

Rett og slett. Ikke peise på, bare :p

EDIT: Ang blødning og smerte er det forskjellig fra jente te jente. Jeg blødde ikke, det gjorde heller ikke noen av mine venninner. Og smerte var omtrent ikke-eksisterende (:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Sååå egentlig bare gjøre som normalt  :thumbup:

Edit: Bare noe saktere...

7723686[/snapback]

Vel.. Du trenger kanskje ikke kjøre på med all slags stillinger og stikke finger i rumpa, foreslå analsex etc. den første gangen ;)

Tipper det går helt bra jeg. Og kommunikasjon er jo alltid et stikkord :)

Lenke til kommentar
Hehe tror jeg glemmer Kamasutra boka hjemme den første tia ja  :!:

Neida... Skal nokk gå bra dette. Ho er rimelig lei av å vare jomfru så... (Også hennes ord :D )

7723721[/snapback]

Ha ha.. Tror jeg hadde blitt lettere nervøs hvis typen stile opp med kama sutra- bok når jeg skulle hatt sex for første gang :!:

*Se det litt for seg*

Lenke til kommentar

Hmm hadde egentlig planlagt å finne dette ut for meg sjøl i kveld, men hun måtte absolutt kjøre av veien og vrake bilen tidligere i kveld :nei:

Og i tillegg så kom familien på et ekstremt bra påfunn, om å komme på besøk... :thumbdown:

Edit: Takker for helt supre svar. Fikk svar på alt egentlig :yes:

Endret av luni
Lenke til kommentar

Tenke seg til.. at hos enkelte jenter skal det ikke mer enn en ride eller en sykkeltur til før jomfruhinnen sprekker. Det er ikke bestandig jomfruhinnen kan ta det meste av skylden for smerte ved det første samleie. Det som gjør det litt vondt for jenta er at jenta er spent. Da spennes automatisk musklaturen i underlivet så det kan bli litt vanskelig for gutten å trenge inn. Så tålmodighet og forsiktighet er vel det beste rådet man kan gi. Få henne til å slapp av så langt det lar seg gjøre. :thumbup:

Lenke til kommentar

Mitt forslag er å være på et sted hun føler seg trygg i lag med deg. F. eks under hennes egen dyne, på hennes eget rom. Ha det godt og varmt, og legg dere under nakne dyna og rett og slett kos. Blir kjent med hverandres kropper, tafs litt, føl dere litt frem. La henne få prøve seg, uansett om du skal være den erfarne.

Ja, og som sagt: Kommunikasjon!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...