Griffin Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei. Saken er at jeg skal gifte meg i løpet av året, og i den forbindelse trenger jeg noen tips... Det skal være et noe lite bryllup, og kanskje ikke så strengt formelt som det gjerne pleier å være... Dette på grunn av antallet vi har bestemt oss for. Vi trenger derfor noen tips til aktiviteter som folk er aktivt med på... Det kan være f.eks. vinkurs, ølkurs...ja, you name it... Alle forslag tas imot med takk... Min fantasi strakk seg plutselig ikke lengre... En aktivitet for 10-20 personer hvor ikke alle kjenner hverandre veldig godt fra før. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Du tenker rett og slett på selskapsleker? Tja... Kan jo lage en spørrekonkurranse om brudeparet der svaret er ja/nei. Del inn lag på tvers av slekten. Lagene samles i rundt egne bord med et svarark. På forhånd har brudeparet laget 10 ja/nei-spørsmål om seg selv slik at det totalt blir 20 stk. Spørsmålene leses opp annenhver. Eksempel: "Har jeg fått strike fem ganger på rad i bowling?" "Hadde jeg 20% fravær på videregående?" osv... Finn gjerne på mer kreative spørsmål. Det er jo faktisk akkurat slik spørrekonkurranse de har på klassefesten på NRK når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Mannen står litt foroverbøyd mens han holder en ballong foran baken. Damens oppgave er å knuse ballongen med underlivet . Bruk så solide ballonger som mulig. Et artig syn. :!: Endret 15. januar 2007 av asoris Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Truth or dare Det + masse alkohol er dømt til å bli artig. Dog, det kan ende i skilsmisse :!: Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 fallskjermhopping rafting opphold på høyfjellshotell, og gå tur/ski tur med hurtigruten nordover Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Leke gjemsel i kjærka. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Falt litt for den leke gjemsel i kjærka... :!: Jo da... det er noen gode forslag her... Takker for alle svar, men det er forsatt plass til flere... Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Leke gjemsel i kjærka. 7724693[/snapback] Det ender med at bruden og brudgommen har sex i kirka. God idé? Meget! Beste forslaget til nå Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 synes jeg er den morsomste overraskelsen i ett bryllup jeg noen gang har sett er flere versjoner av bryllupsoverraskelser og aktiviteter på youtube.. bare søke og se hva du kan finne Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Hehe... Litt for sent egentlig... bryllupet stod forrige helg (23.6) Det endte med en kos(t)elig helg sammen med de nærmeste + forlovere. Var en suksess det også... Men enig i at den thriller dansen var ganske kul...selv om de fleste der ikke var så stødig på foten... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hehe... Litt for sent egentlig... bryllupet stod forrige helg (23.6) Det endte med en kos(t)elig helg sammen med de nærmeste + forlovere. Var en suksess det også... Men enig i at den thriller dansen var ganske kul...selv om de fleste der ikke var så stødig på foten... 8987770[/snapback] Haha, ok.. godt at det ble en suksess da Jepp, har lyst til å ta den dansen i ett bryllup engang.. bare samle sammen noen folk og øve masse.. det skal nok bli morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå