Gå til innhold

Conductive ink (ledende blekk), hvor finnes det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, du er 100% bombesikker på at det fungerer? Du bruker det på ditt eget skjermkort?

7723296[/snapback]

Rimelig sikker ja. Som JohndoeMAKT har jeg brukt den på AMD prosessorer. Husk bare på å følge en av guidene som ligger her, eller på andre forum. Viktig å ikke grise med dette. Bruk heller ikke den medfølgende penselen for å stryke det på. Det duger fint med en tannpirker. Bruk gjerne 3M sin gjennomsiktige elektrikertape til maskering. Den fungerer veldig fint i og med at den er mere fleksibel enn vanlig gjennomsiktig "julepakke-tape" og du har kontroll på om det flyter under tapen (siden den er gjennomsiktig).

Good luck!

DrE

Lenke til kommentar
Har kjøpt inn multimeter, den bakrutereparasjon malingen, maskeringsteip,  zalman 900-etellerannet vifte, ny kjølepasta og kjølepastafjerner. Tror jeg burde være godt forberedt nå :)

Men er det slik at den bakrutemalingen må tørke i 5 timer?

7734114[/snapback]

Jeg lot den ligge vel en time, mulig litt lite, men det funket

Lenke til kommentar

Jeg ventet i 10min.

Litt for kort tid ja :!: :!: først virket ikke modden, men så plutselig etter 5min til fungerte det supert :thumbup:

Kjører 670-1600 1.4v 24/7 og 700+gpu - 1900minne under benching :roll: Testet minne på 2000 i går kveld, funket men LOTS of artifacts :whistle:

Så du kan si at jeg er rimelig fornøyd med kortet mitt ja :love: (xfx7900gt 470-1370 orginalt)

Skal kjøpe meg ett til, da blir det SLI klokking :fun:

Endret av amdme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...