Gå til innhold

hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte til trondheim til høsten, og jeg er nettopp ferdig med barne og ungdomsfag...

Jeg har tenkt å være lærling i barnehage, men det er så liten sjanse for at jeg får plass, ettersom jeg ikke kommer fra trondheim. Derfor lurer jeg på om jeg skal velge påbyggning istede...

Er det noen som kan hjelpe meg å velge? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja... det er sant.

Men er det noen som har noe å anbefale?

7722936[/snapback]

Jepp :)

Lurte på om du kunne fixe bedre topic til denne tråden?

7723016[/snapback]

hehe... jeg lurte på om dere hadde noe å anbefale etter påbyggning.... er helt blank:S

Lenke til kommentar

Vil tro det var dette jarmo siktet til med innlegget sitt:

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...