asad Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Finnes det et godt alternativ til norton ghost, som fungerer på vista?Jeg må nesten ha et slikt programm før jeg går over på vista. Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei. Installer Acronis TrueImage på en PC med Windows XP eller 2000. Så lager du en bootcd med TrueImage. Den cd`en booter automatisk når du starter maskina. Og da trenger du ikke å tenke på hvilket system du kjører. Den klarer å ta Image av alt den såvidt jeg vet. ww.acronis.com Lykke til. Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Hei. Installer Acronis TrueImage på en PC med Windows XP eller 2000. Så lager du en bootcd med TrueImage. Den cd`en booter automatisk når du starter maskina. Og da trenger du ikke å tenke på hvilket system du kjører. Den klarer å ta Image av alt den såvidt jeg vet. ww.acronis.com Lykke til. 7723204[/snapback] Dette skal garantert sjekkes ut. Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Vista har innebygget en image funksjon, gjør vel Ghost litt overflødig. Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Vista har innebygget en image funksjon, gjør vel Ghost litt overflødig. 7724441[/snapback] Vista er i stand til å ta et bilde av hele harddisken, slik som Ghost? Eller snakker du om system restore? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Mener at System Restore i Vista er noe helt annet enn i XP, det er en image av hele Windows. http://blogs.zdnet.com/Bott/?p=68 Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Mener at System Restore i Vista er noe helt annet enn i XP, det er en image av hele Windows.http://blogs.zdnet.com/Bott/?p=68 7725328[/snapback] Takk for den infoen der. Eneste negative jeg leste var at backup-fila ikke blir komprimert. Vista ble plutselig enda mer atraktiv! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Er det alternativer til Ghost som er gratis da? Kanskje litt vanskeligere å finne slike gratis. Lenke til kommentar
johome Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Clone-max fra Pc inspector er da gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå