Gå til innhold

La oss diskutere Terminator

Martin-sama

Anbefalte innlegg

Får vel kjøpe de, da. Leie klarer jeg ikke. Syns det for dyrt, og nærmeste utleiested er for dum. Hver gang jeg går dit har de mistet kontoen min og jeg må opprette ny, i tillegg glemmer de å notere ned at jeg har levert inn filmer jeg har lånt, så jeg må ALLTID betale ekstra pga for sein levering. Jævlig sted...sorry, var vel ikke det topic handlet om, måtte bare få ut litt frustrasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

a very good source of the rumor confirm Justin timberlake play android in Terminator 4 half-human half-robot we can see moving like a robots.

Hvis dette stemmer, kommer jeg ikke til å se filmen en gang, det kan jeg bare si med en gang. Men forhåpentligvis er det bare vas...

Her er forresten link til en Fan Made Trailer av Terminator 4.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
a very good source of the rumor confirm Justin timberlake play android in Terminator 4 half-human half-robot we can see moving like a robots.

Hvis dette stemmer, kommer jeg ikke til å se filmen en gang, det kan jeg bare si med en gang. Men forhåpentligvis er det bare vas...

Det bør ikke være sant... Hvis det er det, kommer jeg nok ikke til å se den selv. Det må være en stor og kraftig skuespiller, med heftig dårlig engelsk :D

Lenke til kommentar

Det bør ikke være sant... Hvis det er det, kommer jeg nok ikke til å se den selv. Det må være en stor og kraftig skuespiller, med heftig dårlig engelsk :D

7734014[/snapback]

Jackie Chan?! :p hehe! Kraftig kar! ;) Men engelsken hans er ikke akkurat pefekt da!

Lenke til kommentar

Terminator 4 uten Arnold? Greit for meg det.

Personlig har hatt lyst å se en Terminator film om selve krigen i fremtiden med menneskene mot maskinene helt siden flashback'n til Reese i 1'rn.

Ser fram til 4'rn, selv om den blir ulik de tre første. Som sagt, vi må ikke ha Arnold med...Men jeg vil anta at selve hovedrollen i 4'rn er John O'Conner.

Så hvem skal spille John? I følge IMDB er Nick Stahl den heteste kandidaten, vil helst se han igjen, ettersom han var jo i 3'rn. Spørs jo om han ikke blir for ung?

Lenke til kommentar

7734014[/snapback]

Jackie Chan?! :p hehe! Kraftig kar! ;) Men engelsken hans er ikke akkurat pefekt da!

7734031[/snapback]

Jackie begynner å dra på åra han også! ;)

Han er vel ikke så stor og kraftig. Det trengs en baskere og større skuespiller enn MR. Chan :D

Ifølge Wikipedia, håper skuespilleren Edward Furlong å få rollen som John Connor.

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar

Første filmen er genial. Verdens mest spennende actionklimaks. En av mine absolutt favorittfilmer. Blir aldri lei av den.

Andre filmen er feiende flott, men det er litt teit med Arnold som "snill" robot. Særlig når han får følelser på slutten. Spyverdig.

Tredje filmen... har jeg sett.... men jeg greier ikke å huske noe som helst av den. :(

Lenke til kommentar
Første filmen er genial. Verdens mest spennende actionklimaks. En av mine absolutt favorittfilmer. Blir aldri lei av den.

Andre filmen er feiende flott, men det er litt teit med Arnold som "snill" robot. Særlig når han får følelser på slutten. Spyverdig.

Tredje filmen... har jeg sett.... men jeg greier ikke å huske noe som helst av den. :(

7734255[/snapback]

Hvis du syntes 2'ern var teit av de grunnene du nevner her, er det like greit at du ikke husker noe av 3'ern! ;) Jeg syntes den er mye verre når det gjelder følelser hos Arnold O.L.

Lenke til kommentar
Hvis du syntes 2'ern var teit av de grunnene du nevner her, er det like greit at du ikke husker noe av 3'ern! ;) Jeg syntes den er mye verre når det gjelder følelser hos Arnold O.L.

7734409[/snapback]

Det er sikkert derfor jeg har fortrengt den. :ph34r:

Og misforstå meg rett... Jeg synes at T2 er en fantastisk film, James Cameron kan sakene sine, men.... synes ikke det er noe særlig "Terminator" med en snill Arnold.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar
Tanker om 4`er og krigen mellom maskiner og mennesker.

7723555[/snapback]

Ja det der er akkurat som eg skulle sagt det sjøl, håper og tror på ein slik vinkling. Og noe sier meg at dette blir visuelt herlig. Horder med de grimme maskinene må bare blir flott :wee:

Lenke til kommentar

7734409[/snapback]

Det er sikkert derfor jeg har fortrengt den. :ph34r:

Og misforstå meg rett... Jeg synes at T2 er en fantastisk film, James Cameron kan sakene sine, men.... synes ikke det er noe særlig "Terminator" med en snill Arnold.

7735724[/snapback]

Ja, skjønner hva du mener.

Jeg selv syntes det er litt kult at han er snill, men vi har da forskjellige meninger ;)

Håper på en god 4'er altså. Har lenge ventet på fortsettelsen, og har høye forventninger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...