Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kazaa sletter downloadene


Anbefalte innlegg

Når pcen min klikker så er nesten alle kazaa downloadene borte, har som regel NOEN igjen da

 

The kiss of the dragon var 87% ferdig!!! men den ble jo seff sletta da... :sad: + mange andre ting..

 

Hva kan jeg gjøre for og få de tilbake? bruker XP! Utrolig plagsomt hvis jeg har noe viktige ting der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker Kaaza lite, og jeg hadde de samme problemene foer. Jeg fixet det ved aa fjerne/reinstallere klite men paa en annen partisjon enn C: ( i mitt tilfelle G:), og ogsaa legge nedlastingene til samme partisjon.

Etter dette har jeg ikke opplevd krasj av klite og miste nedlastingene.

Hvorfor det hjalp? Aner ikke, men det funker for meg ihvertfall :smile:

Lenke til kommentar

Så lenge du ikke betaler for de(n) filmene/musikken du har, så fortjener du ikke noe annet en at det går slik..

 

Dere som faktisk har problemer med dette, har bare godt av det..

 

Kjøp median deres i butikken, så kanskje det blir "litt" billigre for alle oss andre også..

 

Tapere..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-28 19:27, skrev Zitoz:


Kjøp median deres i butikken, så kanskje det blir "litt" billigre for alle oss andre også..


Tapere..



Hvis du tror att det er tilfellet, må du tro om igjen. Plateselskap og Filmselskap gir blanke i hvor mye en film eller CD koster så lenge de kan heve en rikelig profitt. Gidder ikke å trekke fram så veldig mange argumenter for hvorfor CD eller DVD prisen aldrig kommer til å gå ned. Har bare et ønske til Jul og det er att Lamere som deg holdt slike kommentarer for seg selv.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-28 19:27, skrev Zitoz:

Så lenge du ikke betaler for de(n) filmene/musikken du har, så fortjener du ikke noe annet en at det går slik..


Dere som faktisk har problemer med dette, har bare godt av det..


Kjøp median deres i butikken, så kanskje det blir "litt" billigre for alle oss andre også..


Tapere..



 

Tror du trenger aa laere deg aa tenke.

Eller alternativt ikke poste i fylla.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper de fleste filmene mine på DVD men det er ikke til å komme bort fra at det er fristende å laste ned filner man kanskje bare kommer til å se én gang. Prisene må ned, da vil flere kjøpe filmer!

 

Emule i sharereactor-nettverket er mye bedre enn Kazaa når det gjelder filmer (og andre store filer)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-29 07:29, skrev amd_guru:

Quote:


Den 2002-11-28 19:27, skrev Zitoz:

Kjøp median deres i butikken, så kanskje det blir "litt" billigre for alle oss andre også..


Tapere..


Problemet er bare at
alle andre
, som du refererer til, laster ned mp3 isteden for å kjøpe musikk i butikken.

 

 

Nå har det også seg slik at all musikk kommer ikke til Norge. Det er en haug med saker som ikke kommer til Norge. OG det kommer drit treigt til Norge.

hehe

Ikke det at dette er noen grunn til å drive downloading. Men denne downloadinga vil aldri ta slutt. Det kommer aldri til å bli lavere priser. Dem vil eller gå opp. Nye program kommer til. osv..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-28 09:56, skrev venomzorg:

den beste medisin for software problemer er:

format c:


Tull og tøys! Den beste medisin for å fixe software problemer er å kunne det du driver med. Da slipper du å formatere i hytt og pine.

Folk her er altfor kjappe med å rope ut FORMATER! som løsning for ethvert problem. Det er tull. Behandler man os'et sitt riktig kan man klare seg emd mange år mellom hver reinstallering... Nemlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...