Gå til innhold

Resident Evil 4 på Wii

SidVicious

Anbefalte innlegg

Venter på å få min Nintendo Wii fra expert nå. Og da har jeg tenkt å kjøpe meg Resident Evil 4 (Gamecube) siden jeg ikke har verken ps2 eller gamecube. Men i standard pakken til Wii så følger bare den nye kontrollen med (Tror jeg). Hvordan er det å spille Resident Evil 4 med den? Går det i det hele tatt å spille Res 4 med den kontrollen? Eller må jeg kjøpe classic kontrollen i tillegg? :hmm:

Endret av Billy_Bob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må kjøpe classic controller :)

7722599[/snapback]

Nei, du må kjøpe en Cube controller, det går ikke ann å spille Gamecube med classic controlleren (selv om det er helt logisk at Nintendo kunne ha lagt inn støtte for dette, men det har de altså ikke). Jeg anbefaler deg en original gamecube kontroller eller Nintendos trådløse wavebird kontroller. Begge bør kunne kjøpes for en ganske rimelig penge. feks.

http://www.megastorenorge.no/template/next...511&source=1900

Desuten kan du spille alle Virtual Console spillene med GC kontroller.

Anbefaler deg uansett og plukke op spill som Metroid Prime 1 og 2, Zelda WW, Eternal Darkness osv. når du først er igang. Skal være mulig å få alle til 100-200kr pr stykke nå:)

Ble uansett skuffet over at den helt klart deiligste GC kontrolleren Madcatz Microcon Wireless ikke funket på Wii. Bedre kontroll har jeg aldri vært borti.

Endret av KingKoki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...