L4r5 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Fantastisk morsom/kvalmende leseropplevelse! terningkast 6! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det er ikke andre ord enn jævli bra som beskriver dette Sinnykt bra skrevet! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ikke dårlig, slettest ikke dårlig. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Syns ikke det var noe bra i det hele tatt. Var jo bare et enkelt handlingsreferet. Veldig oppramsende, og kjedelig skrevet. Selve historien var også alt for urealistisk, og kjedelig. Mangler virkemidler som får deg til å se situasjonen for deg. Det blir ikke bra bare av at det er sykt, og imo er det det eneste dette er. Det hadde forresten blitt minst like sykt om du hadde gjort alt litt mer realistisk og heller prøvd å få frem noen bilder osv. Det at det er så urealistisk gjør (hvertfall for meg) at det ikke helt setter seg så dypt, det går ikke inn på en. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Fascinerende historie. Referat fra en tilfeldig fyllekule av LarsP og deg, Glint? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvor fikk de tak i alkoholen fra? Eventuelt penger til å kjøpe den? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg tipper at de solgte absolutt alt de eide og kjøpte det tafatte skuret de bodde i med det nevnte inventaret vedlagt, og alkohol for resten av penga. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 faan du er syk ass, skikelli bra historie, du burte lage kort film a den Daniel Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Mener alle her at det var en helt utrolig bra historie, eller er det bare fordi den var over middels og ligger her på forumet skrevet av en "kjent" bruker? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Artig historie som jeg ikke har skrevet. Var bare verdt å dele med den gemene hop. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Lurer på om den hadde blitt like hypet opp om noen andre hadde copy n pastet det.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Eller vent...jo, jeg har skrevet den. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 herri gud tror dere alle hadde bryd seg like mye om en aen bruker hadde skrivi det..?! Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå