Gå til innhold

Headsett til musikk og prating

nomore

Anbefalte innlegg

Hei

Var på en joggetur for en time siden, og pga maks uflaks har eg aldri blitt så gjennombløt på en joggetur noengang.

Dette resulterte i at headsettet mitt(Koss PortaPro) og kabel(overgang fra nyere se til headsett) ble ødelagt. Dvs, eg får ikke lyd ut via ledningen lenger(prøvd flere headsett) og portaproen skurrer når eg kobler det til noe annet. Ja eg ble rimelig gjennomvåt.

Eg hadde med meg min gamle telefon, k750i, som låg i en vanntett mageveske. Denne klarte seg såklart helt utmerket(og takk for det). Litt glad eg ikke hadde med meg den nye k610i uansett :)

Men uansett. Nå må eg ha noe nytt. Fungerer trådløst godt nok? Ideelt sett skulle eg gjerne blitt kvitt alle kablene, og ser da på det nye trådløse fra SE(med to øreplugger), men også på andre headsett(uten kabler). Hvor godt fungerer det, og hvor godt sitter de under en løpetur?

Samtidig er eg også på jakt etter trådløst blåtann håndfri til jobb/normal bruk. Hva anbefales der?

Takker for alle svar. Er på jakt etter tester og brukervurderinger av slikt ekstraustyr, men tross at vi er i 2007 er dette faktisk mangelvare...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er litt problemer med pairing av Jabra BT620S og k610. personlig kan det være så irriterende at jeg ofte lar være å begynne å bruke det. men når det først funker synes jeg lyden er helt i orden jeg. men det er min mening..

har du lest dette?:amobil forklarer: a2dp

og

test av sony ericsson hbh-ds970

og så skulle jeg liste opp oversikt over a2dp hodesett men det var visst veldig vanskelig å finne de alle på en side eller finne alle i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Vel, da har eg kjøpt med et headsett til prating/jobb.

Det ble Jabra 250v til kr 499,-, og eg må si meg storfornøyd så langt. Det henger veldig behagelig bak øret, og eg merker nesten ikke at eg har det på meg. Dette kan eg nok gå med hele dagen. Eneste eg savner er støtte for blåtann v2 og dsp for å gjøre lyden enda bedre. Eg merker det litt på lyden dersom eg har mye klær på meg og telefonen ligger i lomma på motsatt side av det øret med headsett. Men ellers veldig bra.

Så nå gjenstår det bare å finne et til jogging :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...