Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en ganske ny laptop med Intel Core Duo T2400 / 1.83 GHz.

Prøvde å legge inn spillet Rainbowsix vegas, og da den kjørte testen for å finne ut om maskina var god nok for det spillet fikk jeg klarsignal på alt utenom CPU Frequency.

Lurer da på hva jeg kan gjøre for å få til dette. Veit at maskina er klar for den nye prosessoseren dual 2 core (merom), men vet ikke helt hvor jeg kan få kjøpt den, og om det vil være nok eller om det er mulig å klokke den prosessoren jeg allerede har.

Håper noen kan hjelpe meg med dette.

:hmm:

Endret av Glenn1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan vaere du opplever det samme jeg opplevde med minn gode gamle centrino prosessor, nemlig at den klokker seg selv ned mens du bare surfer/bruker windows lett, og klokker seg opp naar det trengs.

eller saa er det at R6 Vegas krever 3ghz maskin, og at cpu faktisk blir en flaskehals

Lenke til kommentar

Ja kan godt være at det er skjermkortet mitt som sliter ja. Har jo bare NVIDIA GeForce Go 7300 TurboCache

128 Mb ram (512Mb inkl TurboCache)

Er det slik da at TurboCache stjeler av inteenminne og at da jeg bare har 1Gig med ram at det fort blir for lite til å spille med også?

:(

Lenke til kommentar
Ja kan godt være at det er skjermkortet mitt som sliter ja. Har jo bare NVIDIA GeForce Go 7300 TurboCache

128 Mb ram (512Mb inkl TurboCache)

Er det slik da at TurboCache stjeler av inteenminne og at da jeg bare har 1Gig med ram at det fort blir for lite til å spille med også?

:(

7726043[/snapback]

Du må jo nesten bare teste selve spillet, men det stemmer at sjermkortet "låner" ram av hovedminne....

Vil tro at du fint kan spille spillet, men ikke forvent å kunne kjøre det glatt i høy opløsning og med maks grafikk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...