vestlia Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei! Ja, hadde tenkt meg en ny ekstern harddisk, siden min bærbare bare har 50GB. Så litt på Western Digital My Book Essential Edition 250GB USB2.0, men har hørt litt blanda rykter om denne. Har egentlig bare lyst på en ekstern harddisk som jeg kan legge musikken min og spill osv. på. Noen som har tips? Alt tas imot med glede Lenke til kommentar
Isabell_89 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg vil si at Western Digital My Book Essential Edition 250GB USB2.0 er et bra valg. Ser ut som en bok, tar ikke så mye plass i det helle tatt. Hvis jeg skulle kjøpt nye harddisker hadde jeg kjøpt 4 stk 500GB Western Digital My Book.. Jeg har en harddisk på 200G av merket AluDisc som jeg er svært fornøyd med. Den bråker lite, litt varm men produsentene sier at den bare er sånn for bedre kjøling av disken Mvh Isabell Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Til å ha med en bærbar PC så ville jeg satset på en ekstern 2,5" harddisk. Harddiskkabinett får du billig (ca 100kr) på ledshoppe.com og 2,5" harddisker på 120GB går fra ca 700kr i prisguiden. Fordelen med å sette sammen disse selv er at du kan oppgradere disken senere. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Ok. Takker for svar. Tror jeg går for den Western Digital 250GB pga. prisen og greie lesererfaringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå