habjerke Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei folkens! Jeg har et Nvidia Geforce 7500 LE skjermkort og en 37LCD 50hz flatskjerm. Drar S-video kabel fra pc til tv. Dette gir en variende kvalitet når jeg skal se på filmer direkte fra pc'n. Spesielt i mørke scener er det vanskelig å se noe som helst, og fargen har gjerne et rødskjær i seg. Noen som har noen tips til hvordan jeg får bedre kvalitet? Eventuelle skjerminnstillinger osv? Bruker nå standard 1074x768 Mvh Line Lenke til kommentar
Svar Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Muligens en ide å bruke en bedre kobling enn s-video Vet ikke om det har sså mye å si i denne samenheng, men vet det jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Du kan prøve å endre skjermoppløsning til 800x600 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Du vil ikke få et bra resultat med s-video til en LCD-TV. Hvilken TV er det? Avhengig av TV-en vil DVI eller VGA gi det beste resultatet og et MYE bedre bilde. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Feilen er at du bruker en helt elendig kabel, Kan jo ikke bruke s-video på et slikt tv, må enten bruke vga, hdmi eller dvi. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 hdmi og dvi er vel mer eller mindre det samme på video fronten. komponent fungerer også mot LCD TV`er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå