Exiztzor Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hei skal kjøpe meg nytt spill snart. men vet ikke hvilket jeg skal kjøpe. har fra før : pgr 3 , geow , og cod3 så er det noen her som har en annbefaling til spill? Endret 14. januar 2007 av akakulings Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ser ut som du er glad i fps/tps og da kan jo Rainbow Six: Vegas, F.E.A.R., Lost Planet og Splinter Cell: Double Agent være bra. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Ser ut som du er glad i fps/tps og da kan jo Rainbow Six: Vegas, F.E.A.R., Lost Planet og Splinter Cell: Double Agent være bra. 7722092[/snapback] okei takk for svar. liker også bil spill. noen som har noen bra annbefalinger på bil spill? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Mine varmeste anbefalinger går til Dead Rising og Lost Planet Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Vil anbefale Test Drive, Oblivion og Battlefield 2 Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ser ut som du er glad i fps/tps og da kan jo Rainbow Six: Vegas, F.E.A.R., Lost Planet og Splinter Cell: Double Agent være bra. 7722092[/snapback] okei takk for svar. liker også bil spill. noen som har noen bra annbefalinger på bil spill? 7722104[/snapback] PGR3 er vel det beste som er ute til nå, men Burnout Revenge skal jo være et bra spill. Også kan det jo være du liker Need For Speed: Carbon. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg kjøpte Tiger Woods PGA Tour 07 i går, og det var virkelig et friskt pust i spillsamlingen. Det gjorde seg med noe annet en action/shooters, og det er lenge siden jeg har spilt et golf-spill som er tilsvarende bra (Links 2004). Bare så det er sagt, så er jeg ikke noe spesielt golfinteressert. P.S. Dette falt faktisk i smak hos dama også, så da kunne vi spille mot hverandre Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 da blir det spennende og se hvilke av spillene jeg kjøper . takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå