Zabre777 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei, Jeg har veldig lyst på en Dell UltraSharp 2407WFP, men synes 9 lapper er for mye å betale (hos Dell.no). Det er jo en mulighet å kjøpe den på e-bay. Noen som har erfaring med det? Also: Er det noe mer enn moms som kommer i tillegg til skjerm og frakt når skjermen skal inn i Norge? Takk for hjelpen! Henning Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg anbefaler deg å vente til den kommer på tilbud igjen, Dell kjører faste tilbud med jevne mellomrom. Med litt is i magen får du 25% avslag på den. Lenke til kommentar
stormx Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Nei jeg tror ikke det er mer enn moms og frakt Har en kompis som har kjøpt en del ting på ebay og det har fungert greit for han hvertfall.. Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg anbefaler deg å vente til den kommer på tilbud igjen, Dell kjører faste tilbud med jevne mellomrom. Med litt is i magen får du 25% avslag på den. 7721970[/snapback] Har sett at Dell selger den for 7.000,-, og det er jo en del bedre. Tror likevel jeg kan havne godt under dette på e-bay. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå