lockdog Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Asus P5W DH Deluxe Asus Radeon X1900XT 2GB Corsair PC6400 150GB WD Raptor Jeg har hatt et problem med at skjermen min er helt svart frem til "log på windows" vinduet kommer. Først da har det kommet skjermbilde. For å sjekke om det var noe med skjermkortet som gjorde at jeg ikke fikk noe ut på begge skjermtilkoblingene så byttet jeg hvilken utgang skjermen var koblet til. Da fikk jeg skjermbilde helt fra boot, men når det "logg på windows" skjermbildet kom ble det svart. Bildet ble ikke borte, fordi skjermen skrudde seg ikke av, men alt var svart. Derretter byttet jeg tilbake tilkoblingen, og nå fikk oppførte denne seg på samme måte. Fikk altså aldri se noe mere etter windows hadde startet. Jeg prøvde så å slenge inn en windowscd og kjørte reparer windowsinstallasjonen, siden jeg har god erfaring med dette fra før av. Dette funket fint, helt til windowsinstalleren jobber med å "Installerer enheter", for når den er nesten ferdig med det, sier det klikk, og pcn rebooter. Dette skjer hver gang, og jeg får ikke gjort noe mere. Jeg har plugget ut alt av usb-porter (untatt tastatur), og tatt ut alle disker som jeg ikke trengte, og fremdeles får jeg dette problemet. Noen som kan hjelpe meg å sparke i gang pcn min igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå