Oljens Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Full oversikt over dybdeskarpheten finnes i denne tråden, eller f.eks. her: http://www.stegmann.dk/mikkel/barnack/ Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei... Er ikke lett å ta slike bilder. tror utstyret er i orden, mere øvelse tror jeg det står i. Gjorde en rask redigering her jeg også. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Hei... Er ikke lett å ta slike bilder. tror utstyret er i orden, mere øvelse tror jeg det står i. Gjorde en rask redigering her jeg også. 7728476[/snapback] hmm.. prøvd med stativ også.. same shit.. men tenkte å sende inn objektiv uansett. Sånn "just in case". Er det ikke noe galt så er jo det bra, men da får jeg jo endelig svar på dette av noen som skulle klare å finne ut av det. håper det ikke tar altfor lang tid.. har en kenko 1.4x på vei.. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det er et ganske lite utsnitt av bildet, med såpass høy iso/lite lys/bevegelse er det ikke helt enkelt..... Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Det er et ganske lite utsnitt av bildet, med såpass høy iso/lite lys/bevegelse er det ikke helt enkelt..... 7729828[/snapback] du KAN jo alltids få låne objektivet et par dager og teste du da.. vi er jo nesten naboer.. hehe Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Tja kansje det, er vel en fare for at jeg også må ha slikt objektiv da......skal bytte uansett etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå