thomba14 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har et problem med nettleserne på pc'en min. Altså, internettet mitt fungerer bra på spill og andre internett krevende programmer, men når det kommer til å åpne sider med nettleserne mine kommer problemet. Siden når jeg skal åpne siden så hender det at den bruker 1 time på å åpne den, avogtil stopper den bare midt i. Men det hender også at det går på 1 sec. Hva kan problemet være? noe virus skit? Lenke til kommentar
Nukem Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har et problem med nettleserne på pc'en min. Altså, internettet mitt fungerer bra på spill og andre internett krevende programmer, men når det kommer til å åpne sider med nettleserne mine kommer problemet. Siden når jeg skal åpne siden så hender det at den bruker 1 time på å åpne den, avogtil stopper den bare midt i. Men det hender også at det går på 1 sec. Hva kan problemet være? noe virus skit? 7721688[/snapback] Spørs vel litt på hvilken side du prøver å gå inn på, og trafikken på den siden akkuart da. Selvom 1 time hørest litt drøyt ut. Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 gjelder alle sider. har testet med en annen pc og da fungerer de sidene som de skal. er helt tilfeldig når det skjer. Men er noen sider det også henger seg igjen i. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 gjelder alle sider. har testet med en annen pc og da fungerer de sidene som de skal.er helt tilfeldig når det skjer. Men er noen sider det også henger seg igjen i. 7725914[/snapback] hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Mozilla Firefox, har prøvd med explorer også samma prob med den også... Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Mozilla Firefox, har prøvd med explorer også samma prob med den også... 7727239[/snapback] ville sjekket for spyware/virus først bare for å sjekke det! spyware og virus hindrer sjeldent den lille båndbredden du bruker til å spille med så du vil ikke legge stort merke til det. Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 bruker spyware terminator, men den finner bare cookiene Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 bruker spyware terminator, men den finner bare cookiene 7728843[/snapback] prøv å kjøre ad-aware. spybot search and destroy. og nod32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå