Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med PC og nett.

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med nettleserne på pc'en min. Altså, internettet mitt fungerer bra på spill og andre internett krevende programmer, men når det kommer til å åpne sider med nettleserne mine kommer problemet. Siden når jeg skal åpne siden så hender det at den bruker 1 time på å åpne den, avogtil stopper den bare midt i. Men det hender også at det går på 1 sec. Hva kan problemet være? noe virus skit? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et problem med nettleserne på pc'en min. Altså, internettet mitt fungerer bra på spill og andre internett krevende programmer, men når det kommer til å åpne sider med nettleserne mine kommer problemet. Siden når jeg skal åpne siden så hender det at den bruker 1 time på å åpne den, avogtil stopper den bare midt i. Men det hender også at det går på 1 sec. Hva kan problemet være? noe virus skit?  :hmm:

7721688[/snapback]

Spørs vel litt på hvilken side du prøver å gå inn på, og trafikken på den siden akkuart da. Selvom 1 time hørest litt drøyt ut.

Lenke til kommentar
Mozilla Firefox,  har prøvd med explorer også  samma prob med den også...

7727239[/snapback]

ville sjekket for spyware/virus først bare for å sjekke det!

spyware og virus hindrer sjeldent den lille båndbredden du bruker til å spille med så du vil ikke legge stort merke til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...