Gå til innhold

Får ikke installert windows

Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å installere windows XP home edition, kommer det opp en feilmelding hvor det står:

Kritisk feil:

Produktkatalogene ble ikke installert. Dette er en kritisk feil.

Etter dette starter datamaskinen på nytt, og det samme skjer. Feilmelding dukker opp etter første del av installasjonen, altså etter man må reboote pcen. Jeg tror dette kan ah noe å gjøre med at jeg først prøvde å installerte en ødelagt versjon av windows. Er det noen som vet hvordan jeg kan stille tilbake dataen sånn at den blir akkurat som da jeg fikk den av butikken, eller andre måter å løse problemet på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg prøver å installere windows XP home edition, kommer det opp en feilmelding hvor det står:

Kritisk feil:

Produktkatalogene ble ikke installert. Dette er en kritisk feil.

Etter dette starter datamaskinen på nytt, og det samme skjer. Feilmelding dukker opp etter første del av installasjonen, altså etter man må reboote pcen. Jeg tror dette kan ah noe å gjøre med at jeg først prøvde å installerte en ødelagt versjon av windows. Er det noen som vet hvordan jeg kan stille tilbake dataen sånn at den blir akkurat som da jeg fikk den av butikken, eller andre måter å løse problemet på?

7721647[/snapback]

Skal du då den til slik den var fra butikken treger du et sett recovery cder- det er vanlig at det blir levert med. Ellers ville jeg prøvd å formatere (ntfs) disken før ny innstallasjon, event. også bruke fdisk til å slette/sette opp partisjonen på nytt der du vil legge inn xp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...