GRETTEN Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 hei, har kjøpt meg et JVC videokamera av typen HDD. ingen tape, altså. når jeg laster klipp inn på pc-en kan jeg kun redigere de i det medfølhgende redigeringsprogrammet. ikke i for eksempel windows eget movie maker. movie maker aksepterer ikke filene (mpeg). hva er det jeg gjør feil? hva må til for å få redigert klippene? anyone?? Lenke til kommentar
chma Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Stygt sagt, bytt kamera...HDD kameraer for forbrukere er omtrent ubrukelige til redigering. Eneste alternativ er å konvertere filen til ett format programmet aksepterer, feks. avi. Funker det å hente inn i redigeringsprogrammet som følger med og eksportere til feks avi? Lenke til kommentar
GRETTEN Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Stygt sagt, bytt kamera...HDD kameraer for forbrukere er omtrent ubrukelige til redigering. Eneste alternativ er å konvertere filen til ett format programmet aksepterer, feks. avi. Funker det å hente inn i redigeringsprogrammet som følger med og eksportere til feks avi? 7721742[/snapback] vet ikke hvordan jeg gjør det, men skal prøve... Lenke til kommentar
chma Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Forresten, hvis det er mpeg2 filer programmet lager skal det la seg redigere uten nevneverdige problemer, men ikke i windows movie(møkka) maker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå