Special_Agent Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Tinger er: Jeg har en film som er på 730 Mb og har lyst å dele den opp slik at jeg får den inn på 2 cd'er. Jeg lurer derfor på hvilket program som kan dele opp media filer på en kjapp og grei måte?? Har ett annet spørsmål også. Hvor mye stress er det for å kopiere musikk fra en minidisk og inn på pc'en??? Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg bruker VirtualDub for å splitte opp AVI filer (DivX. Funker fett. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-27 14:36, skrev jornh71:Jeg bruker VirtualDub for å splitte opp AVI filer (DivX. Funker fett. Yep. Dette funker supert med meg også Lenke til kommentar
alexio Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 hvorfor ikke bare zippe filen???? veldig enkelt det da.... eller så kan du kjøpe 800 MB cd.... alexio Lenke til kommentar
Beornegard Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Virtualdub funker fint ja. Nandub er også et bra program (helt likt prog. med helt like menyer som v-dub. Eneste forskjellen jeg vet om er at nandub takler variable bitrate - filmer). Jeg bruker ofte disse programmene, bla. a. for å kutte opp filmer i flere deler og for å rette opp lyd som er ute av sync. Lenke til kommentar
Special_Agent Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Takker for gode tips. Men ingen som har roen på det med minidisk til pc??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå