Kaggen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hei Fikk en viftestyring til jul, men er litt i tvil hvordan jeg skal installere den.. Har et Asus A8N-SLI hovedkort og en Zalman MFC1 viftestyring og et NZXT Nemesis Elite kabinett.. Hvor skal jeg koble viftene på? Hvilke 2 vifter bør kobles inn på hovedkortet? Viften som står på døren på kabinettet er ikke koblet på HK-et men inn på en strømkabel.. Jeg har ikke en anelse hvordan dette problemet skal løses.. kan godt ta bilde.. Her finner dere manual.. eller, visst ikke kan jeg scanne inn manualen jeg har her.. Håper noen kan hjelpe meg. EDIT: CPU viften skal visst kobles inn på HK, så hvilken av kabinettviftene skal kobles på HK? Endret 14. januar 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Den vifta i fronten må du kjøpe adapter til for å funke. Det du gjør er at du kobler viftene til ledningene på strømforsyningen, og deretter putter ledningen på hovedkortet. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Den vifta i fronten må du kjøpe adapter til for å funke. Det du gjør er at du kobler viftene til ledningene på strømforsyningen, og deretter putter ledningen på hovedkortet. 7721664[/snapback] hehe.. viften på siden mente jeg.. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvilken kontakt har den? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Hvilken kontakt har den? 7721907[/snapback] legger ved en tegning jeg.. antallet kabler stemmer ikke helt, men er i hvert fall to stk. til viften.. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Du må ha adaptere til begge viftene dine. Og her har du dem Endret 14. januar 2007 av eguliano Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Du må ha adaptere til begge viftene dine. Og her har du dem 7722846[/snapback] hmm.. har du ikke linket feil? men, hva mener du med begge viftene? etter nærmere undersøkelse har jeg funnet ut at viften bak og viften i fronten har tre ledninger (rød, sort og gul), viften på siden har bare to (rød og sort).. skal den viften da kobles til en av de to 2-pins kanalene, og hvorfor har den egentlig bare to? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Du må ha adaptere til begge viftene dine. Og her har du dem 7722846[/snapback] hmm.. har du ikke linket feil? men, hva mener du med begge viftene? etter nærmere undersøkelse har jeg funnet ut at viften bak og viften i fronten har tre ledninger (rød, sort og gul), viften på siden har bare to (rød og sort).. skal den viften da kobles til en av de to 2-pins kanalene, og hvorfor har den egentlig bare to? EDIT: Sorry dobbelpostinga.. Endret 15. januar 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Sjekk litt her etter Overgang`s kabler.. Endret 15. januar 2007 av Mr_Berg Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Sjekk litt her etter Overgang`s kabler.. 7730689[/snapback] hmm.. jeg må vel ta viften ut av den kontakten den står i nå og lage en ny kontakt, eller? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Du kobler vifta til adapteren.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Du må ha adaptere til begge viftene dine. Og her har du dem 7741924[/snapback] linken din linker til skiinfo.. Endret 21. januar 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kaggen: Hahahaha! Lol på meg, da.. Jeg var på sida på samme tid som jeg så på Microplex. Men du qouta feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå