Gå til innhold

Klokken 00.00 imorgen kveld.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Kan man dra noe som helst nytte av BC om man ikke er 60? har main på 60, men han ligger på sidelinja, så holder på med mage på rundt 45, så er det noe poeng for meg å kjøpe nå, eller kan jeg like så greit vente til jeg blir 60?

7729053[/snapback]

Er vel først og fremst Outland som er nytt, og der må du være minst lvl 58.

Lenke til kommentar
Eg fikk BC i posten idag :D og lurer på om det kommer til å bli noe form for main entrance klokka 12, eller kan eg berre spille heile natta :p?

7729191[/snapback]

 

maintenance? nei, de skal visst bare restarte serverne.

7729197[/snapback]

 

 

hmmm restarte serverene... skeptisk da blir de vel sånn som altid "we have an issue that we are currently working on, we expect to be done about 2 o'clock" men sjer de som oftest? egentli ikkje

 

men får vel håpe på det beste :)

Endret av skalljen
Lenke til kommentar
er det ikke klokka 01.00 vi får det åpna da? siden vi ligger en time før GMT?

7723435[/snapback]

 

Serverene står i Frankrike og bruker CET tid, så 00:01 for dem er 00:01 for oss ;)

7723491[/snapback]

Sikker?

Mener å huske at på releaseday (ja, jeg satt oppe om natten og ventet. :p ) så kom ikke serverene opp før kl 01:00 for oss. Serverne er fordelt over to land, og med forskjellige tidssoner, så jeg tror de bruker GMT på alle servere..

7724262[/snapback]

 

I og med at det står 3 hours and 5 minutes på upgrade sia, tror jeg nok at det er 12:01 for oss også :)

Lenke til kommentar
Sikker på at det blir så mye problemer i natt? Mange som har bestillt har jo ikke fått sine eksemplarer ennå, og det er et begrenset antall som blir solgt over disk i natt

7729689[/snapback]

Ja det kommer til og bli problemer inatt, og nei du kommer ikke til og ha det gøy med spilling inatt, hvorfor? Fordi blizzard suger på dette området, men vi elsker dem fordet :love:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...