Anders Leipsland Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 http://www.allmusic.com - sjekk selv... Lenke til kommentar
master chief Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Mener du toxicity? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Nei, han mener "Steal this album" som er SOAD's tredje album. NB! jeg hører ikke på SOAD, så ikke tro at jeg en en nu-metal digger bare fordi jeg vet dette =) Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Heeeey, hva er galt med SOAD og denslags???? Ypper du???? Ypper duuuuuuh? Hæææææh? :razz: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-11-27 14:49):NB! jeg hører ikke på SOAD, så ikke tro at jeg en en nu-metal digger bare fordi jeg vet dette =) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-11-27 14:49):Nei, han mener "Steal this album" som er SOAD's tredje album.NB! jeg hører ikke på SOAD, så ikke tro at jeg en en nu-metal digger bare fordi jeg vet dette =) SOAD er ikke nu-metal. har merket en tendens til at alle band som ikke kan plasseres i en metalbås, blir slengt inn i nu-metal båsen. Kan du definere nu-metal for meg? SOAD rocker! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 [27.11.2002 16:25:42] <@B|Real> ::: System Of A Down - Thetawaves::: 2m 39s ::: YEAH! Det rocker vilt! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 System Of A Down synes jeg ikke man kan plasere i Nu Metal sjangeren. Alternative Metal passer bedre :smile: (SOAD Rocker, ja) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: starfish skrev (2002-11-27 17:22):System Of A Down synes jeg ikke man kan plasere i Nu Metal sjangeren. Alternative Metal passer bedre :smile:(SOAD Rocker, ja) Kanskje. Personlig så har jeg gitt opp å plassere band i mikro sjangere. Greit med Metal, rock, pop, jazz, blues etc. Men undersjangrene blir for mye for meg. Fulgte en debatt på VGD på flerfoldige sider om forskjellige sjangere og definisjoner. Ble for dumt etterhvert. Men som sagt, SOAD er bra. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Det nye System Of A Down-albumet er utrolig bra! De forrige albumene er forsåvidt det også. Vil si at SOAD nærmest har skapt sin egen sjanger, det er ikke nu-metal. SOAD er best Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 I følge SOAD så er ikke "Steal This Album!" deres nye plate... Det er bare en CD de har sluppet ut siden mange av sangene hadde blitt tiljengelig på internett, eller at de ikke passet i "Toxicity". SOAD ROCKS!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: PiRANhA skrev (2002-12-08 18:31):I følge SOAD så er ikke "Steal This Album!" deres nye plate... Det er bare en CD de har sluppet ut siden mange av sangene hadde blitt tiljengelig på internett, eller at de ikke passet i "Toxicity".SOAD ROCKS!! Det kan nokk stemme det. På "Behind The Scenes" fra Toxicity så sa Sergj at de hadde mange sanger og hadde vanskelig for å bestemme seg. :smile: Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Å konge tread! SOAD ROX!!! Bra det er mange her som digger dem, det gjør iallefall jeg! Steal this album er tidenes beste album ever! GO SOAD! :smile: Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 system of an arse. patetisk. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Yallis skrev (2002-12-18 07:47):system of an arse.patetisk. Nei, fantastisk :smile: Bare å lytte litt, så blir du forelsket. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Noen som vet hvorfor albumet heter "Steal This Album"? Tror det er fordi det bare er sanger som ikke fikk plass på de to andre albumene. For at de ikke skal virke "gjerrige" har de kalt det "Steal This Album"... Hørte det av hatomte. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: starfish skrev (2002-12-18 08:53):Noen som vet hvorfor albumet heter "Steal This Album"? Tror det er fordi det bare er sanger som ikke fikk plass på de to andre albumene. For at de ikke skal virke "gjerrige" har de kalt det "Steal This Album"...Hørte det av hatomte. Kan være pga at mange av sangene som var på det albumet var sluppet ut i andre versioner før. Jeg har en version av "innervision" der sergj synger alene og ikke sammen med gitaristen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: starfish skrev (2002-12-18 08:53):Noen som vet hvorfor albumet heter "Steal This Album"? Tror det er fordi det bare er sanger som ikke fikk plass på de to andre albumene. For at de ikke skal virke "gjerrige" har de kalt det "Steal This Album"...Hørte det av hatomte. Jeg mener å huske at alle låtene ble laget til toxicity, men alle passet ikke inn i albumets lydbilde. De fleste låtene er gitt ut på singler o.l. og alle låtene er blit lekt ut på nettet. derfor kallte de albumet steal the album. Deter forsåvidt det kjipeste coveret jeg noensinne har sett :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 SOAD har noen gode sanger ,men ikke mer. Har så og si samme smak for band som Anders. Her er det In FLames ,offspring ,Trail of Tears +++ som gjelder :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå