rublings Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei. Skal kjøpe meg ny mus og har prøvd mx-1000 hos en kompis. Likte formen veldigt godt, men så er det dette med at den er trådløs. Litt irriterende med batteri, responstid osv. Er det noen muser som har mye den samme formen? Mx-518 eller G5? Har ikke prøvd noen av disse :S Hvis ingenting eksisterer med noenlunde samme formen, kan jeg til nød gå for mx-1000 Takk for alle svar Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg bruker MX1000 til gaming uten problemer.. Om han har første generasjon har jeg skjønt at det kan være problemer med respons på disse. Det eneste med min er at den bruker 0,5 sekunder fra dvale til å være aktiv. Dette er ikke noe problem for meg, siden jeg bruker musen stort sett hele tiden når jeg spiller. Og de gangene jeg hopper ikke i et fly eller en båt eller noe så har jeg aldri opplevd problemer med dette i det hele tatt. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 bruker mx 1000 til cs,hl og wow uten problemer, aldri merka noe galt Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Takker for svar. Vurderer nå å gå for mx-1000 men vil fortsatt ha noen hint om hvordan mx-518 er i forhold. Hørt mangen lovord om denne musen. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg bruker mx-518 og det er en meget digg mus, ligger godt i handa og er lett, ikke for lett, men passe lett. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg bruker mx-518 og det er en meget digg mus, ligger godt i handa og er lett, ikke for lett, men passe lett. 7723245[/snapback] Kan også anbefale MX518, den er utrolig god å spille med Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du kan jo prøve å se om du mrker noe forskjell på reaksjonstid, ta en blind test, skal vedde pc'en min på at ikke merker forskjell på reaksjonstid med eller uten tråd. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg merker responstiden lett, ville ikke anbefalt den til gaming. Behagelig mus, men den har sine begrensninger. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Kan anbefale MX-1000. Har aldri opplevd noen treighet i respons. Endret 16. januar 2007 av Silencer91 Lenke til kommentar
Moal Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg har både g5 og mx1000, og jeg bruker g5 til spille mus, mens mx1000 går til andre pc'en. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 MX518! Har kompiser som har mx-1000 den ble extremt slitn etter 8mnd med gaming! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 MX518!Har kompiser som har mx-1000 den ble extremt slitn etter 8mnd med gaming! 7737645[/snapback] Har hatt min i 9 måneder no og den er fremdeles som ny. Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Eg har hatt min i 2 år(snart 3 trur eg) men den er ikkje spesielt slitt.. skatez'a funker enda.. litt falma i farge men like presis som ny.. eineste er at den dobbelklikker uten min vilje av og til, men har skjønt at dette gjelder ein god del logitech mus faktisk.. spiller bf2 med den og fungerer veldi bra.. batteriet holder lenge enda.. det hadde eg faktisk ikkje forventa. så får du mx1000 til ein billig penge kan eg ikkje gjere anna enn å annbefalle deg til å slå til Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) har game`a med mx 1000 siden to uker etter den kom ut og den har blitt god musa. Har også en razor diamond (rett stavet?) på andre pcn og merker ingen forskjell i respons tid. Men den vil jeg ikke anbefale i det hele tatt, værre mus å holde i skal du lete lenge etter... Og så er den altfor lett så den blir dyttet bort av lednigen sin :O Batteriet er ikke noe stress, når det blir ladet over natten holder det i 1mnd ca. med daglig bruk til både spilling og desktop bruk. Og hvis du skulle være uheldig å gå tom midt i en intens kamp så holder 5 min lading til 1 time gaming. Så i spill som cs o.l. hvor det er noen pauser på 1-2 min mellom rundene så går det fint å lade den i pausene. Har faktisk spilt klan kamp i bf: vietnam med 15 sek respawn tid med "flatt batteri" med metoden nevnt over Jeg kan ikke si annet en at jeg anbefaler den på det sterkeste! Får 10 av 10 av meg pga. god form, bra sensitivitet, fin respons, leser på alle overflater pga. laser teknologi, passe tung og ser pen ut Og veldig vikitig, doking station så du aldri trenger å tenke på batteri kjøp Mvh, Bountyhunter Endret 20. mai 2009 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
rublings Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Takk for et utfyldene svar bounty hunter jaja, ser ut som om mx-1000 står for tur Just need some more money XD Hadde faktisk en trådløs mus før (mx-610) og synes den var grei. Men etter å ha prøvd andre muser har jeg kommet fram til at den er VELDIG tung og ikke så god å holde på. Bruker nå en mus jeg fikk med laptopen min, så man kan vel si at det kan ikke går så mye nedover Mx-1000 virker mye bedre Takk igjen alle sammen ^^ BTW mens vi er igang. Noen tips til musematte til mx1000? Tenkt litt på steelpad Qck. Billig å bra? Endret 17. januar 2007 av rublings Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg bruker fUnc sin sUrface 1030 og er storfornøyd med kombinasjonen med mx-1000.. Den koster ikke så mye heller. Vurderte en stund å kjøpe ekstra skatez, men greier meg ennå Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 En har prøvd den med en steel pad 4d var det vel tror jeg.... Iallefall en musematte av stål/alu med en grov overflate og the var virkelig kos... dog uten skates. Vureder å kjøpe steelmat selv... Lenke til kommentar
Moal Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 MX1000 funker 100% sikkert på steelpad 4D og func 1030! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå