Gå til innhold

AMD X2 @ 3,1-3,2GHz - skjermkortoppgradering.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har jo 2x Gainward 7900gt 512 i SLI, og det er jo faen så bra!

Du trenger nok ikke oppgradere enda ihvertfall, fordi det er vel ingen spill som krever bedre skjermkort enda.

7722253[/snapback]

Ingen spill som krever bedre skjermkort kan jo diskuteres da. Hvis man har en 24" med oppløsning på 1920x1200 så trenger man allt man kan få.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp oppgradert fra et Geforce 7950 GX2 skjermkort til et Geforce 8800 GTX og det er store forskjeller når man spiller på høye oppløsninger. Jeg har en 24" lcd og som eXa sier i 1920x1200 har jeg nå vesentlig bedre ytelse enn før. Kjører nå fint 8xAA og 16xAF i spill hvor jeg kjørte uten AA og 8xAF tidligere. I tillegg er det ihvertfall for meg en bonus at jeg faktisk kan bruke to skjermutganger igjen. Har savnet det til tider med SLi.

Personlig syns jeg det bør være en forutsetning at man oppgradere til Vista for å "rettferdiggjøre" et 8800 kort men det er nå bare min mening. :p

Lenke til kommentar

Har ikke tenkt å oppgradere ennå, var bare nysgjerrig på hvor kraftig skjermkort denne pcen "tåler".

Forøvrig har jeg ikke de 7900gt-ene nå, de var vanskelige å overllokke dit jeg ville ha dem (ingen som har klart å knekke modde-"koden" enda på minnet. bom stopp på 750 MHz), har et 6800 mens jeg venter på 2 XFX 7900gtx 690/1750 fra USA. Har bare ikke giddet å oppdatere sigget enda :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...