donwalt Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei! Jeg har en gammel Compaq-laptop med en ATi Mobility Radeon 7500 grafikkadapter, og lurer på om noen vet hvordan jeg kan få den til å vise bilder i HD-oppløsninger (først og fremst 720p og 1080i)? Jeg har de nyeste driverene tilgjengelige for skjermkortet, men den har ikke noen av disse oppløsningene tilgjengelig, uansett hva jeg gjør, og heller ikke WXGA-oppløsning (1366x768) som også kunne vært nyttig for meg. Noen som vet om noen måte å "låse opp" disse oppløsningene på, eller er det ikke mulig? Noe sier meg at det er mulig siden maksimumsoppløsningen til skjermkortet er 2048x1536. All hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Changis Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 proev powerstrip eller noe.. guru3d.com har en del nyttige programmer, spesielt for eldre skjermkort Lenke til kommentar
Ash Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg vet ihvertfall at Omega drivers for Ati kom med ferdig opplåste HD oppløsninger før. Jeg har ikke brukt de driverene det siste året så jeg tør ikke uttale meg om hvordan det ligger an nå. Skulle allikevel overraske meg veldig hvis det har blitt fjernet. De hadde også mobility støtte før så det er nok sikkert også fortsatt tilstede. Jeg hadde forsøkt å laste ned de nyeste Omega driverene og prøvd med de. Du sier ikke hvilken driver du bruker så hvis du allerede har disse så beklager jeg en heller meningløs post. En annen ting bruker du tv ut eller vga ut? Er temmelig sikker på at du må bruke vga for å bruke HD oppløsninger men det regner jeg med du har under kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå