Gå til innhold

God of War II Hands-on (Ps2)

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får bare håpe at Sony inser at PS2 er gull verd selv i dag og ikke skviser den totalt ut når PS3 kommer.

7726390[/snapback]

God of war er jo utviklet av "first party" Så det er sony som holder live i PS2 med store spill :thumbup:

Spiller veldig mye PS2 ennå, faktisk mer enn xbox 360. Kommer til å bruke min PS2 lenge ennå.

Venter med å kjøpe ps3 til det kommer en håndfull gode spill. Kjøper ikke konsoller på launch lengre, har blitt litt klokere med årene :cool:

Lenke til kommentar

Vis God of War 3 kommer til PS3, samt Alan Wake og GT5, ser det nesten ut som jeg blir nødt å tenke store investeringer i fremtiden.

Handleliste:

HD klar TV

Komponent kabel, Wii

PS3

PS3 spill

Wii spill

PS2 spill

Så tenker jeg "nice, men hva med lyden?" og føyer på:

Totalpakke, lydanlegg

Så sitter jeg der, på en pappeske i en nesten tom stue, med lommetørkel som truse og tenker "dette er nice" mens møllen flyger ut av USB porten, etter at de er ferdigklekket i nettbanken min.

Fan det er dyrt å være gamer for tiden :dontgetit:

Lenke til kommentar
Vis God of War 3 kommer til PS3, samt Alan Wake og GT5, ser det nesten ut som jeg blir nødt å tenke store investeringer i fremtiden.

Handleliste:

HD klar TV

Komponent kabel, Wii

PS3

PS3 spill

Wii spill

PS2 spill

Så tenker jeg "nice, men hva med lyden?" og føyer på:

Totalpakke, lydanlegg

Så sitter jeg der, på en pappeske i en nesten tom stue, med lommetørkel som truse og tenker "dette er nice" mens møllen flyger ut av USB porten, etter at de er ferdigklekket i nettbanken min.

Fan det er dyrt å være gamer for tiden  :dontgetit:

7728437[/snapback]

:D :!: ja visst !

Lenke til kommentar

I made it to a signature, for en ære...

Anyway, tenker jeg blir å styre for en 108 tommers jeg, må vel være stor nok det tipper jeg :p

Planen er at jeg vinner i Lotto til neste helg. Om jeg ikke gjør det, tror jeg en prat med Toska skulle være på sin plass.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...